Tica heeft vanuit de fokker nooit geleerd meerdere maaltijden per dag te krijgen maar alles in 1 keer. Tica eet nu bij 9 weken ongeveer 200 gram puppy brokken. Ze eet niet alles in 1 keer op maar ze eet alles in kleine beetje op gedurende de dag.
Is het aan te raden om dit zo te houden of toch over te schakelen naar 3 keer per dag een maaltijd?
*edit: ik zie net dat ik het topic heb geplaatst bij opvoeding ipv voeding. Kan een beheerder het topic verplaatsen?
Voeren van pup
-
- Snuffelneus
- Contacteer:
-
- Snuffelneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Ik ga met bovenstaande antwoorden mee.
Ook Bo heeft dit zo, met uitzondering van in het begin, zijn hele leven zo gedaan.
Niet in het begin omdat ik het 'boekje" opvolgde en dus het advies terwijl dat bij Bo niet nodig was, sterker daardoor juist een slechte eter was. Liet ik het gewoon staan dan at hij keurig verdeeld over de dag zijn eten op.
Ook Bo heeft dit zo, met uitzondering van in het begin, zijn hele leven zo gedaan.
Niet in het begin omdat ik het 'boekje" opvolgde en dus het advies terwijl dat bij Bo niet nodig was, sterker daardoor juist een slechte eter was. Liet ik het gewoon staan dan at hij keurig verdeeld over de dag zijn eten op.
Liefs tammie
Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013