Royal canin labrador retriever junior

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tammie »

Pepper krijgt hier ook royal canin en de eerste anderhalve week samen met rodi, nu carnibaest (of was het nu toch energique, ik gooi deze door elkaar heen wb naam :oops: ) en doet het er prima op.

In eerste instantie gaan beide dames tot de nieuwe mega zak royal canin op is ook op 50% royal canin, 50% KVV om vervolgens 100% kvv te gaan eten.

Ik zelf ben voorstander van kvv en ondanks dat peppie het hier uitmuntend op doet zie ik ze toch graag 100% op KVV :)
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door perelaar »

Harpo is begonnen op Royal Canin junior (kreeg hij al bij kweker), maar we zijn na een tijd overgestapt op Farmfood en kvv.

Veel minder drollen opraken, hardere drollen, en hij zit beter in zijn vacht vind ik. Farmfood is goedkoper ook.

Maar als je hond het goed doet op een bepaald voer, waarom veranderen?
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
KimenBart
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door KimenBart »

Bij ons kreeg Luna altijd RC labrador retriever brokken, tot de operatie dan, daarna over op Hill's J/D. Maar ze deed het er prima op.
Onze Bo krijgt nu de gewone RC maxi junior. Doet het daar ook prima op en is wat goedkoper als de RC labrador retriever 8) . Kreeg pas nog het compliment dat Bo zo goed in haar vacht zat :D
Plaats reactie