in juni hebben we een implantaat laten zetten,maar het duurde even voor dat we daar wat van gingen merken.
dit had de DA al gezegd want zijn kroonjuwelen waren van een zeer indrukwekkende omvang

langzaam aan werd meneer al wat rustiger,maar 1 luchtje en de stoppen sloegen weer door en had ik weer een dolle g**le stier aan een touwtje.
hij steigerde zelfs en probeer maar eens 40 kilo testosteron en bij behorend libido in bedwang te houden al er een mooi teefje langs trippelt

zelfs manlief werd soms mee gesleurd en het uitlaten bleef een crime.
tot 2 weken geleden...zeg?... hmmmm? zie jij ook dat zijn juwelen krimpen?...ja nu je het zegt!........zou het nu eindelijk?....Hidde ga eens af!
even geen rekening gehouden met een 13 jarige dochter en 2 vriendinnen die ons aan kijken met een blik

maar goed,vanmorgen liep ik met de kereltjes door het park.
Roef was los en Hidde aan de lange lijn. en wat luisteren als het manneke deed!

dus ik liet hem los(met dicht geknepen bibs

en toen stoof hij weg!.... even deja vu dat hij weer er van door zou gaan dus ik roep hem.
en Hidde draait zich om en komt er aan rennen.

en zo hebben we eigenlijk een uur heerlijk gewandeld,dit was sinds april niet meer mogelijk en ik genoot met volle teugen.
zelfs toen we een andere hond tegen kwamen liep hij gelijk weer mee toen ik door liep..........I`m walking on Sunshine............