Dweilen
-
Robinnnetje
- Snuffelneus

Wauw super! Wat een reacties! Ik ga ook maar eens aan de citronella.
De dweilemmer stinkt zo snel met allesreiniger en groene zeep vind ik! Glorix heb ik ook, ook maar eens proberen! Waarschijnlijk omdat hij 's nachts in zijn bench geplast had en de geur er nog is, doet hij het net weer in zijn bench!! En op alle plekjes waar hij al eens geplast heeft.. dat zijn 2 vaste plekken, dat moeten we niet hebben natuurlijk, dus maar even een nieuw iets proberen!
De dweilemmer stinkt zo snel met allesreiniger en groene zeep vind ik! Glorix heb ik ook, ook maar eens proberen! Waarschijnlijk omdat hij 's nachts in zijn bench geplast had en de geur er nog is, doet hij het net weer in zijn bench!! En op alle plekjes waar hij al eens geplast heeft.. dat zijn 2 vaste plekken, dat moeten we niet hebben natuurlijk, dus maar even een nieuw iets proberen!
Sinds zaterdag 20-7 trotse bezitter van onze labrador pup Dex
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

Ben er ook over aan het denken om een stoommachine aan te schaffen. De druppels die Jackson soms achterlaat zijn zo hardnekkig. Welke gebruik jij? En ben je er tevreden over? Mij lijkt evt. zo'n model met stang wel wat heeft iemand hier ervaring mee? En of het vuil ook echt goed weg gaat. Wij hebben nl. een matte donkere tegelvloer en hier zie je dus echt alles op.marie schreef:Hier een stoommachine!
Groetjes Nicole en een
van Jackson!
Jackson 09-10-2012
Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Weet niet of je veel "putjes" in je vloer hebt ?NicoleGoossens schreef:Ben er ook over aan het denken om een stoommachine aan te schaffen. De druppels die Jackson soms achterlaat zijn zo hardnekkig. Welke gebruik jij? En ben je er tevreden over? Mij lijkt evt. zo'n model met stang wel wat heeft iemand hier ervaring mee? En of het vuil ook echt goed weg gaat. Wij hebben nl. een matte donkere tegelvloer en hier zie je dus echt alles op.marie schreef:Hier een stoommachine!
Wij hebben ook een stoommachine (een professionele, zou even moeten kijken wat voor 1 precies), maar wij hebben een hele stroeve plavuizen vloer met veel "putjes" in de tegel -> geeft een mooi effect maar is super onderhouds onvriendelijk helaas
Stomen werkt best lekker (met name om alle bacteriën te doden ed) maar eens in de zoveel tijd moeten wij de vloer echt op onze knietjes doen gezien de stomer niet al het vuil wat ingetrokken is weg te krijgen
Heb je een gladde vloer, dan is een stomer ideaal !!
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

We hebben inderdaad een gladde vloer. Dan ga ik maar eens uitzoeken wat een goed model is om te gebruiken. Als iemand nog tips heeft dan zijn ze welkom!Kay schreef:Weet niet of je veel "putjes" in je vloer hebt ?NicoleGoossens schreef:Ben er ook over aan het denken om een stoommachine aan te schaffen. De druppels die Jackson soms achterlaat zijn zo hardnekkig. Welke gebruik jij? En ben je er tevreden over? Mij lijkt evt. zo'n model met stang wel wat heeft iemand hier ervaring mee? En of het vuil ook echt goed weg gaat. Wij hebben nl. een matte donkere tegelvloer en hier zie je dus echt alles op.marie schreef:Hier een stoommachine!
Wij hebben ook een stoommachine (een professionele, zou even moeten kijken wat voor 1 precies), maar wij hebben een hele stroeve plavuizen vloer met veel "putjes" in de tegel -> geeft een mooi effect maar is super onderhouds onvriendelijk helaas
Stomen werkt best lekker (met name om alle bacteriën te doden ed) maar eens in de zoveel tijd moeten wij de vloer echt op onze knietjes doen gezien de stomer niet al het vuil wat ingetrokken is weg te krijgen
Heb je een gladde vloer, dan is een stomer ideaal !!
Groetjes Nicole en een
van Jackson!
Jackson 09-10-2012
Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)
-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
In ons huis in Frankrijk gebruiken wij ook een stomer omdat we daar geen dettol kunnen gebruiken vanwege de septictank. Doodt ook alle bacteriën zo'n stomer.
Wij hebben een Kärcher, niet de goedkoopste maar hij doet het fantastisch.
Wij hebben een Kärcher, niet de goedkoopste maar hij doet het fantastisch.
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

-
Monique
- Grote hondenneus

- Tessa.Kyra
- Snuffelneus

-
Sascha
- Hele grote hondenneus