Pandora schreef:Ik kom met Pontus.
Met een klein voorbehoud want als alle pubers op de groep blijven moet ik alsnog gaan werken
Maar goed, ga ik niet vanuit, dus dit wordt de laatste show voor Pontus dit jaar want dan gaan we verder met de Clubdiplomadagen.
Jaaa!!
Zullen we ruilen, doe ik een shirt aan met #ikbenfanvanPontus en doe jij een shirt aan met #pomhelpt?
Pandora schreef:Ik kom met Pontus.
Met een klein voorbehoud want als alle pubers op de groep blijven moet ik alsnog gaan werken
Maar goed, ga ik niet vanuit, dus dit wordt de laatste show voor Pontus dit jaar want dan gaan we verder met de Clubdiplomadagen.
Jaaa!!
Zullen we ruilen, doe ik een shirt aan met #ikbenfanvanPontus en doe jij een shirt aan met #pomhelpt?
Vind ik wel een heel leuk idee!!! Ik ben voor!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
zo, op de valreep is ook 1 van mijn lieverds ingeschreven. Het zal even druk worden omdat ik er ook met de stand van Dogworkwebshop sta, maar dat komt vast goed!
Het is wel duidelijk. Eigenlijk heb ik bootcamp maar op de een of andere manier voel ik een lichte verplichting hier. Ik kan niet ergens liggen zwoegen terwijl de toppers van de Labgeneratie hun best doen in Almere. Dan verplaatsen we de bootcamp, halen de push-ups etc een andere keer in, denken erover na wat er gebakken kan worden en zorgen, dat we op tijd in Almere zijn.
sbientje schreef:wat zeg je nu els! beetje stoere meid/hond kan wel tegen een beetje regen toch we verwachten je gewoon hoor, Jutta is al bezig met een extra taart!
ik hoop ernstig dat het droog is. Anders ga ik zo op mijn bek vrees ik!
Hoezo, rent Pom weg voor een beetje regen? Je hoeft ook niet op je naaldhakken Sbien.