ik voer ook wild omdat ik ze niet steeds het zelfde wil voeren,alleen rund en kip schiet voor mij zijn doel voorbij omdat dat vaak vol gestopt is met ab en medicijnen.voor het wild bof ik met een poelier die mij van snijdsels en af gekeurde stukken voorziet .meer als € 3,00- € 3,50 ben ik daar dan niet voor kwijt en dit krijgen ze dan 1 a 2x per week.
ik voer dus beslist geen paard ook al is dat goedkoop spiervlees,ik heb jaren zelf paarden gehad en voor mij staan ze gelijk aan honden en katten..en die eet ik ook niet!
zat paardemensen die wél paardenvlees eten en voeren,maar ik weet ook dat er met paarden vlees vreselijk gesjoemeld wordt en dat een paard met dodelijke medicijnen gewoon aan geboden werd voor de slacht....
verschillend botwerk geef ik wel,kip,eend,konijn en parelhoen en dan houdt het hier wel op.of ze lusten het niet(en echt wel een week aangeboden en anders niet

) of ik vind het te hard en neem het risico niet
iedereen voert zijn honden zoals hij/zei denkt dat het voor hen het beste is toch? en als ik zie wat de mannen hier allemaal krijgen doe ik ze denk ik niks te kort als ik ze 2-3 x in de week KVV voer.
baas blij,hond blij
oja de duurste kratten van lotgering is de wildmix(hert,fazant,konijn,eend,lama en haas)en die kost €40,40 voor 18 kilo dus bij lange na geen 3,00 per kilo
ik ga natuurlijk geen KVV van 3 eurie de kilo voeren,dan schiet het besparen er wel bij in en kan ik idd beter 100% blijven barfen.