Ervaringen Taste of the Wild?
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Ervaringen Taste of the Wild?
Ik vroeg mij af er hier mensen zijn die Taste of the Wild voeren en zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Mijn ouders willen Quincy en Rosa daar waarschijnlijk op over gaan zetten, omdat het een natuurlijkere brok is zonder granen. Orijen heb ik ook veel over gehoord en klinkt ook heel goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die wel erg prijzig vind. Taste of the Wild komt volgens mij redelijk op hetzelfde neer, maar is toch weer 10 euro goedkoper.
Ik zie alleen dat er geen speciaal senioren voer is, maar drie verschillende smaken. Zou het dan uitmaken wat je kiest of kun je gewoon afwisselen?
Ik zie alleen dat er geen speciaal senioren voer is, maar drie verschillende smaken. Zou het dan uitmaken wat je kiest of kun je gewoon afwisselen?
-
Els
- Speurneus

-
Nina & Lara
- Snuffelneus

Ik geef het al een jaartje en ben dik tevreden. Mij labrador zit prachtig in haar vacht en was altijd een stuk zachter dan haar broertje. Nu na wat inpraten (uitgerekend dat het niet duurder is dan hills) op deze eigenaar heeft deze ook een zak gekocht en in een paar weken is zijn vacht aanmerkelijk minder stug.
Tevens heb ik een Jack Russel (bijna 12) die altijd een eentje tussen ruw en glad harig in zat, maar met name een stugge vacht had, heeft een prachtig glanzend zacht vachtje gekregen.
Dik tevreden dus!
Tevens heb ik een Jack Russel (bijna 12) die altijd een eentje tussen ruw en glad harig in zat, maar met name een stugge vacht had, heeft een prachtig glanzend zacht vachtje gekregen.
Dik tevreden dus!
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

Re: Ervaringen Taste of the Wild?
Net ook de eerste zak TOTW besteld voor Jackson. Pasific Stream. Ben benieuwd hoe hij de brok gaat vinden. Tot nu toe kreeg hij Royal Canin, deed het daar erg goed op tot een paar weken geleden. De brok valt niet meer goed. Even over gegaan op een anallergenic brok op advies van de dierenarts en nu zijn maag weer rustig is gaan we dit uitproberen. Hopelijk geniet hij weer net zo van zijn eten als eerst.
Groetjes Nicole en een
van Jackson!
Jackson 09-10-2012
Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)
-
Gittje
- Kleine hondenneus

Een tiental dagen geleden begonnen met Taste of the Wild Pacific Stream te mengen met Canex Fish & Rice. De jeuk & de uitslag is enorm toegenomen de laatste dagen
Ik zal hem enkele dagen volledig op KVV zetten, wat hij sowieso al s'morgens krijgt.
Ik zal hem enkele dagen volledig op KVV zetten, wat hij sowieso al s'morgens krijgt.
Laatst gewijzigd door Gittje op 29 sep 2014, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gittje
- Kleine hondenneus

Kan dees verwijderd worden svp?
Laatst gewijzigd door Gittje op 29 sep 2014, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gittje
- Kleine hondenneus

Gittje schreef: Dubbele post!
-
Gittje
- Kleine hondenneus

Idem: vraag voor verwijdering 
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

Even een update. Jackson doet het echt heel erg goed op deze brokken. Hij vind ze ook heerlijk! We zijn noodgedwongen zonder mengen met vorige brok overgestapt op deze en hij heeft er totaal geen hinder van ondervonden. Tot nu toe dus erg tevreden. 
Groetjes Nicole en een
van Jackson!
Jackson 09-10-2012
Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)