Welke Royal Canin brok?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Roos schreef:Wat is borstvoedingsmaffia? Nog nooit van gehoord eigenlijk :confused:
Dat zijn mensen die borstvoeding propageren en die kunnen daar ook zeer gedreven in zijn.... (ik ook :D )
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Alvero
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Alvero »

Op verschillende zwangerschapsfora behoor je daar toe als je borstvoeding geeft en ook nog eens durft te zeggen dat borstvoeding het beste is voor je kind. :wink:

De discussie brok/vlees mij er aan deed denken;
Als we terug gaan naar heel vroeger kregen alle kinderen borstvoeding en aten honden vlees.
Jaren geleden was flesvoeding hip, daar waar nu borstvoeding weer volop terug komt. Dankzij mensen die de kennis hebben en overbrengen.
We geven dieren brokken omdat dat is wat we nu kennen en ons geadviseerd wordt veelal.
Artsen weten bar weinig over borstvoeding en geven vaak verkeerde adviezen aan jonge ouders. En dat is weer te vergelijken met dierenartsen die ook weinig weten over de voeding [naar wat ik her en der gelezen heb] en zelf gesponsord worden door fabrikanten. [wat ik wel zorgwekkend vind]

Het was dus absoluut geen belediging naar jullie toe, eerder een compliment!
Afbeelding Famke, Jewel of Ice Fire's Adventure (07-11-2013)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Lijkt mij een logisch verhaal dat borstvoeding het beste is voor een kind, is daar echt discussie over? Te triest voor woorden zeg :mad:

En vergelijkbaar is het idd wel ja, bedankt voor het bedoelde maar niet zo gelezen compliment :wink:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Bedankt voor je uitleg. Ik had ook nog nooit gehoord van borstvoedingsmaffia, het is toch het meest logische dat je je kind, indien mogelijk, zo natuurlijk mogelijke voeding geeft??
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
dosperros

Ongelezen bericht door dosperros »

Nee joh, borstvoeding is hartstikke slecht. Dan krijgt je baby niet alles binnen dat die nodig heeft.
Jihaaa de volgende rel :D
Roos

Arme Sil :knipoog:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

dosperros schreef:Nee joh, borstvoeding is hartstikke slecht. Dan krijgt je baby niet alles binnen dat die nodig heeft.
John, denk je aan je ontoerekeningsvatbaarheids-periode? :D :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
dosperros

Els schreef:
dosperros schreef:Nee joh, borstvoeding is hartstikke slecht. Dan krijgt je baby niet alles binnen dat die nodig heeft.
John, denk je aan je ontoerekeningsvatbaarheids-periode? :D :D
Volgens mijn psychiater maak ik goede vorderingen! :)
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Kelsey en Lenka »

Die discussie deed me ook denken aan kunstvoeding versus borstvoeding. Ik ben trouwens ook lid van de borstvoedingsmafia :D blijkbaar hebben we wel wat meer gemeen dan labjes :)
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Roos schreef:Arme Sil :knipoog:
Inderdaad roos, arme Sil.. Die dit topic heeft geopend met een vraag (waarvan ik me nog steeds afvraag of deze beantwoord is) en nu stukken moet lezen over wel of geen borstvoeding en de verschillende maffia.... sorry maar ik denk dat het respect naar Sil ver te zoeken is met deze reacties. En ik vraag me oprecht af of we op deze manier lang onze nieuwe leden behouden. En nee met deze bedoel ik niet wel of geen vers maar het feit dat iemand een vraag steld en nu bij pagina 7 van deze topic het over geheel wat anders gaat als de oorspronkelijke vraag.
Laten we allemaal met ieder onze eigen mening nog altijd wel de start van een topic in ons aachterhoofd houden.
Roos

Nou Sil is gelukkig niet afgeschrokken door de maffiose hier, ik las net een ander topic van hem :)
Maar je hebt wel een punt, ik (we) gaan het proberen in ieder geval. Of het lukt is anders, maar dat is op alle fora hetzelfde :wink:
dosperros

Verwarrend deze discussie.
Ik hoop niet dat mensen het zo lezen dat ze hun pup borstvoeding moeten geven :D
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

dosperros schreef:Verwarrend deze discussie.
Ik hoop niet dat mensen het zo lezen dat ze hun pup borstvoeding moeten geven :D
:lol:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Roos

:lol: :applaus:
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Of hun baby brokken 8)
Plaats reactie