Noa is afgelopen week laproscopisch gesteriliseerd, en dat is prima verlopen. Toch vinden we haar in het gedrag anders. Ze is rusteloos en een beetje hieper, en een ander moment ploft ze neer en is ze in diepe slaap. Ze is ook veel meer opgewonden als ze ons ziet( als we even weg zijn geweest )
Herkent iemand dit?
Herkenbaar?
-
Marga/Noa
- Middelgrote hondenneus

Herkenbaar?
Noa 09-09-2012
-
Kelsey en Lenka
- Grote hondenneus

Kelsey haar gedrag was ook anders. Vrolijker, vrijer, speelser... Ze had voordien wel steeds loopsheid met schijndracht afgewisseld. (zat soms geen 3 maand meer tussen de perioden dat ze loops was) Ze werd daar dus niet bepaald vrolijk van. Ik heb die verandering in gedrag dus als zeer positief ervaren.
-
Marga/Noa
- Middelgrote hondenneus

-
charly
- Kleine hondenneus

Toen onze Parel pas was gesteriliseerd, ook laparoscopisch, had ik in het begin het gevoel dat ik een heel andere hond terug had. Veel slapen, sloom en niet vrolijk en blij. Dat is allemaal over gegaan en ze was na een tijdje gelukkig weer zichzelf.
Denk dat het idd de narcose is geweest, plus dat Parel overgevoelig was voor de jodium en een vurige rode buik kreeg, die ontzettend jeukte en waar ze bij controle nog een extra spuit tegen heeft gehad.
Maar, ze wordt weer normaal hoor
Denk dat het idd de narcose is geweest, plus dat Parel overgevoelig was voor de jodium en een vurige rode buik kreeg, die ontzettend jeukte en waar ze bij controle nog een extra spuit tegen heeft gehad.
Maar, ze wordt weer normaal hoor