Toch wel even geschrokken.

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Toch wel even geschrokken.

Ongelezen bericht door Elly H »

Bowie heeft nooit problemen gehad met paarden. Hij reageerde er bijna niet op, maar gisteren is hij toch wel even goed geschrokken.
Ik liep in een gebied waar honden aan de riem moeten blijven. Je kan daar van alles tegenkomen, koeien, schapen en/of paarden.
We liepen richting een paar paarden en Bowie liep heel relaxed te snuffelen. hij bleef ook een beetje achter en een van de paarden liep nieuwsgierig zijn kant uit.

Afbeelding

Dat zag hij pas toen hij zich omdraaide en hij schrok zich helemaal de tandjes. :shock: Het paard daardoor ook trouwens en dat zette het heel even op een lopen.

Afbeelding

Gelukkig was Bowie snel weer rustig en konden we gewoon doorlopen. Het paard stond wel op een afstandje toe te kijken met een koppie van : 'druktemaker!' :wink:

Afbeelding

Ook de andere paarden waren er niet door gealarmeerd en bleven alleen maar geïnteresseerd kijken wat er langskwam.

Afbeelding
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
doowey
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door doowey »

Haha die eerste foto...super :klasse: :klasse:
you don't know what you got till is gone
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Ik loop zelf altijd in de duinen, waar ook dieren lopen en ben ook doodsbang voor die beesten. Vooral de Schotse Hooglanders jagen me de stuipen op het lijf. Daar loop ik zo een kilometer voor om. Roxy doet het niks.

Maar ik snap Bowie heel goed. Ik weet trouwens niet hoe Roxy zou reageren als zo'n joekel opeens vlak achter haar stond :-)
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik zou ook schrikken :D
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Schitterend! Ze blijven altijd nieuwsgierig, leuke foto's :)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat leuk dat je er foto's van hebt kunnen maken, ziet er grappig uit :D Alhoewel ik mij wel kan voorstellen dat het irl wat minder grappig was :wink:
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

dat je nog een foto kon maken ik zou me de tandjes schrikken :shock: maar leuke foto's :klasse:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

laika schreef:dat je nog een foto kon maken ik zou me de tandjes schrikken :shock: maar leuke foto's :klasse:
Het was ook wel onverwacht hoor. Ik wilde eigenlijk een foto van ide groep paarden maken met een mooie blauw lucht achtergrond. Toen ik me omdraaide zag ik dus dit en heb toen ook nog snel die plaatjes kunnen schieten voor ik Bowie als de donder weer binnenhaalde. :roll:
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
Lientje01
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lientje01 »

Brrr... Ik vind paarden al eng.. ik vrees dat ik dat ook op Bijke heb overgedragen.. Als ik jouw fotoos zie ben ik blij dat ik daar niet was.
Plaats reactie