Indra LOS!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Indra LOS!!!

Ongelezen bericht door Tammie »

Indra kan keurig naast je meelopen, springt, stuitert en is zeer attent maar meelopen kan ze!!

Zo gingen we dus vanmiddag op pad gewapend met cadeautje, doggy-ride en beide doggies richting zwager en schoonzusje.

Beide hondjes hebben zich keurig gedragen op visite!
In het begin beiden aan de riem gehad, daarna al heel snel Pepper los gedaan. Indra pas later toen bijna iedereen weg was.

Natuurlijk wilde mijn nichtje met Pepper wandelen. Mijn nichtje wordt a.s. oktober 7 jaar, totaal geen overwicht op een hond maar vind Pepper geweldig en Indra ook al :vlief:
Onze Pepper die stapeldol is op zijn kleine vriendinnetje, gaat dus ook echt bij haar zitten.
Met Bo mocht ze altijd lopen en zelf de riem vasthouden toen Bo ouder was, met Pepper durfde ik het ook wel aan.
Hoe goed Pepper dit kon bleek vanmiddag wel! Keurig netjes haar oog op haar kleine vriendinnetje liepen ze zij aan zij samen met mij. Bleef ze staan bleef Peppie staan, liep ze voor mij uit dan volgde Pepper haar. Iets wat Pep nog geen eens bij Steef doet want dan is het vrouwtje voor en vrouwtje na, bij haar dinnetje dus niet!!
Echte liefde tussen kind en hond.

Na het eten weer op weg naar huis.
Indra liep met steef en steef die dacht dat ze een stokje in haar bek had. Dat stokje vond ze wel zo interessant dat ze zelfs niet meer een beloning wilde aannemen, niet ruilen, niet los laten. Niets! Het was haar stokje.
Stefan die bedacht zich niet, pakte het stokje en nog een keer commando los, dat volgde Indra maar op....
Het stokje bleek de staart van een levende muis te zijn :la
Gatserderrie!!!
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

Goed hoor van Pepper, om zo netjes naast te blijven lopen! :applaus:
Die levende muis was natuurlijk een heel leuk speeltje... hahaha, die laat je niet zomaar los. :D Maar had Indra er al op gebeten, of heeft de muis het overleefd?
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tammie »

Muisje heeft het keurig overleefd en waggelde weer weg.
Zover ik kon zien zelfs een baby-muisje.
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding
-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door -Marianne »

Brave Pepper! :verliefd1:
En Indra, tsja... Je kunt in ieder geval zeggen dat zij absoluut zacht in de mond is. :D
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)
Plaats reactie