Hoi Bruno, graag gedaan!!! Fijn dat je er wat mee gaat doen!! Inderdaad vanwege de groei gaf ik ook deze tip, dus helemaal toppie
Mariska, ook wij krijgen hetzelfde advies als Bruno idd. Daarnaast ben ik zelf geen voorstander van druk op de lijn zetten, immers zit er ook druk op de lijn als de hond op latere leeftijd gaat trekken Het leek/lijkt mij aardig verwarrend vandaar dus ook dat ik dit liever niet dan wel doe
Liefs tammie Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011 Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Zijn helemaal trots op hem. Afgelopen dinsdag de 1e hondentraining voor de EG gestart. In de stromende regen! Bleh! Maar het ging goed. Waren al commando's die hij al kon. Het zit er nog in na de vakantie.
Wat leuk al die verhalen te lezen hier.
Hier nog een foto van Denzell helemaal in zijn element..met grote stokken om te slepen!
JongM schreef:Hoera.....Denzell vandaag een half jaar!
Zijn helemaal trots op hem. Afgelopen dinsdag de 1e hondentraining voor de EG gestart. In de stromende regen! Bleh! Maar het ging goed. Waren al commando's die hij al kon. Het zit er nog in na de vakantie.
Wat leuk al die verhalen te lezen hier.
Hier nog een foto van Denzell helemaal in zijn element..met grote stokken om te slepen!
Pfffff, ik ben ook niet helemaal wakker. Denzell vandaag jarig, hij is van de 14e, haha. Heb steeds donderdag in mijn hoofd, maar dat komt omdat hij ook op een donderdag is geboren denk ik!
Gefeliciteerd met Denzell's halfjaarverjaardag!
Ik was Balou's halfjaarverjaardag vergeten...
Balou heeft echt humor, dat heeft ze vandaag wel weer bewezen. We waren naar het bos en daar lagen allemaal grote modderplassen, wat Balou natuurlijk helemaal geweldig vindt. Dichtbij de auto lag er een hele grote modderplas en Balou banjert daar natuurlijk doorheen. Vervolgens stormt ze met haar pretbek op mij af, springt tegen me aan (hele jas onder de modder) en rent vervolgens vrolijk verder. Normaal springt ze bijna nooit meer tegen mensen aan, dus volgens mij was dit echt even een grapje van haar om het vrouwtje te treiteren.
Gister les 2 van de jachttraining gehad waarbij we ook een dummy uit het water moesten halen. Gio maakte een mooie duik en ging de dummy gelijk halen!! wat zijn we toch trots op ons ventje!! ( nu nog leren de dummy terug te brengen op het land )
Mooie foto's!
Wat gaat dat allemaal snel he.. Nog anderhalve maand en dan is mijn puppy toch echt een jonge hond van 1 jaar. Heb al een gesprek met haar gevoerd over de weg naar volwassen gedrag. Ik heb niet de indruk dat ze me begrepen heeft overigens