Dit ligt geheel aan jezelf.
Indra kwam op de warmste dag en het bleef behoorlijk lang aangenaam.
Indra is nu al zover dat ze nog maar 4 tot 5 keer per dag naar buiten moet, ze geeft het consequent aan (en ook hier begon ze vrij vlot mee) als ze wat moet doen en het net valt voor de uitlaatronde.
Ongelukjes gebeuren zelden maar in huis/tuin, gebeurd het wel dan is daar altijd wel een reden voor die buiten haar schuld om ligt.
Ook hier waren we er altijd bij als ze in de tuin was, zaten we buiten dan gebruikten we de doggy-ride als bench zodat Indra wel buiten bij ons kon blijven. Werd ze wakker werd er net zo gehandeld als dat ze in de bench was in de kamer, dus hups naar voren om haar behoefte te laten doen.
Kortom tuin=huis hebben we vanaf het begin af aan ingevoerd.
hier ben je dus geheel zelf bij en het is maar net hoe je het dan aanpakt
Kay schreef:Kelsey en Lenka schreef:Een winterpup leert ook 'vragen' om naar buiten te gaan. een zomerpup kan zomaar naar buiten lopen om zijn behoefte te doen en dan kom je in de winter tot de conclusie dat ze eigenlijk nog niet proper zijn

Daar ben je toch zelf bij ? Ik laat mijn pup in de zomer niet zonder toezicht in de tuin scharrelen, en als hij daar staat te plassen dan neem ik hem toch echt gelijk mee naar buiten ipv dat ik hem laat plassen in mijn tuin

Liefs tammie

Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011

Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013