Wat eet je hond vandaag?
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Hier stond zalmkop op het menu

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Wij hebben voor de vakantie wat rollen KVV meegenomen (makkelijk opbergen) maar damn, dat ziet er mooi uit zeg !! De honden vinden het heerlijk ....
We zullen het deze week afwisselen met BARF producten, maar die KVV ziet er echt goed uit
We zullen het deze week afwisselen met BARF producten, maar die KVV ziet er echt goed uit
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
roef
- Speurneus

en dan vraagt Aagje...welk merk????Kay schreef:Wij hebben voor de vakantie wat rollen KVV meegenomen (makkelijk opbergen) maar damn, dat ziet er mooi uit zeg !! De honden vinden het heerlijk ....
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
roef schreef:en dan vraagt Aagje...welk merk????Kay schreef:Wij hebben voor de vakantie wat rollen KVV meegenomen (makkelijk opbergen) maar damn, dat ziet er mooi uit zeg !! De honden vinden het heerlijk ....
Had nu 20 kilo, verdeeld in Kalkoen/eend/zalm/witvis/haas/konijn en betaalde 1,85 per kilo
Van Carnibest kan ik me nog herinneren dat er véél vocht uit de rollen kwam, en hier komen een paar druppels ervanaf ..... Ook is de KVV mooi gemalen en ja kan niet anders zeggen dat ik het er mooi uit vind zien
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
roef
- Speurneus

ik zie op de site dat je minimaal 100 kg moet afnemen.....zal eens hier in de ronde bellen wie er nog meer mee doet.
100kg en met de karkassen en spiervleesjes die er al in zit...vriezert moet dan met spanbanden dicht vrees ik
oja ziet er goed uit wou ik zeggen
thanks voor den tip Monique

100kg en met de karkassen en spiervleesjes die er al in zit...vriezert moet dan met spanbanden dicht vrees ik
oja ziet er goed uit wou ik zeggen
-
rimanime
- Speurneus

Wil dit weleens proberen. Laten we elkaar op de hoogte houden.....roef schreef:ik zie op de site dat je minimaal 100 kg moet afnemen.....zal eens hier in de ronde bellen wie er nog meer mee doet.
100kg en met de karkassen en spiervleesjes die er al in zit...vriezert moet dan met spanbanden dicht vrees ik![]()
oja ziet er goed uit wou ik zeggenthanks voor den tip Monique
![]()
Vandaag herten spiervlees en konijnenoren. Nooit gedacht dat ze de oren (met vacht en al) zouden eten, maar ze vonden het heerlijk

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Desiree
- Erelid

Bij http://www.degomeat.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je die KVV ook bestellen. Het is dan wel duurder, maar dan hoef je niet zoveel af te nemen.
Bij een groepsbestelling wil ik best meedoen, alleen woon ik niet echt in de buurt.
Bij een groepsbestelling wil ik best meedoen, alleen woon ik niet echt in de buurt.
Groetjes,
Désirée

Désirée