Pup in de winter
-
jeltje
- Hele grote hondenneus

Wij kregen Zyva in oktober en ik heb heel wat keren geroepen "nooit meer een pup in de herst", Zyva vond de rond waaiende blaadjes veel leuker dan plassen of poepen of netjes aan de lijn leren lopen! Ze is inmiddels 3 jaar en rond waaiende blaadjes zijn nog steeds erg leuk, alleen weet ze nu wanneer ze er wel en wanneer ze er niet achteraan mag 
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Lientje01
- Kleine hondenneus

-
Cath-67
- Kleine hondenneus

Re: ??
Vroeger (in mijn ouderlijk huis) plaste en poepte de honden in de tuin. Ik heb dat altijd erg vies gevonden (ieder voor zich uiteraard). Mijn hond ziet de tuin als het verlengde van het huisKelsey en Lenka schreef:Onze honden plassen in de tuin hoor (op het gras). Waar plassen jullie honden dan? In de zomer staat de veranda open en kunnen ze gewoon naar buiten wanneer ze dat willen. Tuurlijk hou ik een oogje in het zeil zodat ze de tuin niet verbouwen, maar ze zijn wel eens buiten als ik het niet ben. Ze kunnen niet veel verkeerd doen.Kay schreef:Daar ben je toch zelf bij ? Ik laat mijn pup in de zomer niet zonder toezicht in de tuin scharrelen, en als hij daar staat te plassen dan neem ik hem toch echt gelijk mee naar buiten ipv dat ik hem laat plassen in mijn tuinKelsey en Lenka schreef:Een winterpup leert ook 'vragen' om naar buiten te gaan. een zomerpup kan zomaar naar buiten lopen om zijn behoefte te doen en dan kom je in de winter tot de conclusie dat ze eigenlijk nog niet proper zijn