Ons hondje Ze was gisteren 5.5 week. Haar tandjes zijn nu vlijmscherp en dat mochten we voelen Volgende week maandag gaan we terug en dan mag ze eens een ritje doen met de auto. En dan nog 2 lange weken wachten voor ze bij ons mag komen wonen. Wat kijken we daar naar uit!
Oei... Ik vrees dat de bovenste foto's te groot zijn. Nochtans verkleind naar 640-480 en zo opgeslaan. Nog eens gecheckt en in photobucket staan ze echt in die maat. pf... ik en computers...
Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 ) Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13 Bo (cavalier King Charles) 03/08/04 Luna 12/09/13
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
foto's zijn prima hoor Kan zijn dat je ze in een andere maat in je cache hebt opgeslagen en dat ze daarom voor jou nog te groot lijken. Ctrl+f5 zou dat moeten verhelpen..
Wat een lekker pupje is het zeg, heel erg schattig! (en wat gaat de tijd snel, ik heb nu een reus aan mijn voeten liggen )
sbientje schreef:foto's zijn prima hoor Kan zijn dat je ze in een andere maat in je cache hebt opgeslagen en dat ze daarom voor jou nog te groot lijken. Ctrl+f5 zou dat moeten verhelpen..
Wat een lekker pupje is het zeg, heel erg schattig! (en wat gaat de tijd snel, ik heb nu een reus aan mijn voeten liggen )
ok, 't Is gelukt. Nu staan ze ook voor mij 'klein'. Ja... ze groeien als kool hé. Toen we er waren was er net een halfbroertje op bezoek en hij is al gigantisch! Vandaar dat we die puppytijd zo veel mogelijk moeten vastleggen.