Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
lucievd schreef:Oooh wat heerlijk dat ie nu zwemt!!!
Zwemt ie nu thuis ook?
Super om te zien
Nee hoor de smiecht.......net weer terug en tot de buik is het veilig, maar zwemmen is heel eng. Vanaf de kant lukt dus niet. We hebben ooit een waadpak gekocht voor Lola haar revalidatie. Mijn man wil dit weekend met cooper onder de arm (zie je het voor je) het water met hem in. Je begrijpt, de batterijen worden opgeladen.
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
lucievd schreef:Oooh wat heerlijk dat ie nu zwemt!!!
Zwemt ie nu thuis ook?
Super om te zien
Nee hoor de smiecht.......net weer terug en tot de buik is het veilig, maar zwemmen is heel eng. Vanaf de kant lukt dus niet. We hebben ooit een waadpak gekocht voor Lola haar revalidatie. Mijn man wil dit weekend met cooper onder de arm (zie je het voor je) het water met hem in. Je begrijpt, de batterijen worden opgeladen.
waarom makkelijk doen als je ook moeilijk kan en gelijk van een boot afjumpt, wat een dappere dodo is het dikke knuffels voor die held zeggen mijn 5 dames
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)