fleur mank
-
- Speurneus
Niet leuk Michelle.....Orthopeed is een goede optie. Wat je ook kan overwegen is : kreupeldier.nl. Ik ben daar ooit met Lola geweest vanwege een schouder blessure. Sterkte en knuffel voor je grietje....

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Middelgrote hondenneus
Toevallig zei mijn man gisteren het lijkt wel of het uit haar schouder komt.rimanime schreef:Niet leuk Michelle.....Orthopeed is een goede optie. Wat je ook kan overwegen is : kreupeldier.nl. Ik ben daar ooit met Lola geweest vanwege een schouder blessure. Sterkte en knuffel voor je grietje....
oke kreupeldier.nl ga even kijken.
Nee echt niet leuk hoor en vanwege wat er vorig jaar met haar zusje is gebeurd ik ben harstikke bezorgd pfffff.
Maar niet gelijk aan het ergste denken alhoewel ik een echte doemdenker ben

knuffels al gegeven

-
- Speurneus
- Contacteer:
Wat balen dat het nog niet beter gaat
Wij zijn vorig jaar bij een fysio terecht gekomen toen Daan een blessure opliep op vakantie (en met zijn LPC verleden schoot de stress er bij ons goed in en kregen van Daan zijn orthopeed haar adres)
Het fijne van een fysio vind ik dat ze de hond helemaal nakijkt en vrij snel ziet of het spieren/pezen zijn, of gewrichten
Bij gewrichten zal ze je doorsturen naar een orthopeed, maar zijn het spieren/pezen kan ze je goed helpen met oefeningen
Bij ons is de stap bij blessures naar een fysio of orthopeed, maar als je zegt dat je denkt dat het uit de spieren komt zou ik voor een fysio gaan
Veel sterkte ieder geval en ik hoop dat jullie er snel achter komen wat het is

Wij zijn vorig jaar bij een fysio terecht gekomen toen Daan een blessure opliep op vakantie (en met zijn LPC verleden schoot de stress er bij ons goed in en kregen van Daan zijn orthopeed haar adres)
Het fijne van een fysio vind ik dat ze de hond helemaal nakijkt en vrij snel ziet of het spieren/pezen zijn, of gewrichten
Bij gewrichten zal ze je doorsturen naar een orthopeed, maar zijn het spieren/pezen kan ze je goed helpen met oefeningen
Bij ons is de stap bij blessures naar een fysio of orthopeed, maar als je zegt dat je denkt dat het uit de spieren komt zou ik voor een fysio gaan
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015

-
- Middelgrote hondenneus
Tja het is lastig beoordelen net even een rondje gelopen om het huis.Kay schreef:Wat balen dat het nog niet beter gaat![]()
ze loopt gewoon perfect echt niets vreemds aan te bespeuren.
vandaar dat ik denk aan een spier of pees blesure.
Ik heb wel een fysio praktijk in de buurt gevonden.
Ik ben verzekerd bij proteg even kijken of die het vergoeden.

-
- Middelgrote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
lief dat je ernaar vraagt de medicijnen hebben het wel verbeterd maar het is nog niet helemaal over.Koor schreef:Hoe is het nu met Fleur?
nu nog even rustig aan aankijken wat er de komende paar weken gebeurt, het is stukken verbeterd dat wel maar soms smiddags na het wandelen nog wat last.
het scheelt ook nog wel eens hoe ze heeft gelegen in haar mand of op de tegels.
naar alle waarschijnlijkheid een verekking aan banden of pezen.
we wandelen nu alleen op verharde paden en voorlopig nog even geen gekkigheid.
de volgende stappen zijn fotos van botten en een echo van banden en pezen.
nog even afwachten dus.

-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
Dat hoop ik ook voor jullie......Ik duim voor een milde uitslag
Sterkte.....

Sterkte.....

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Middelgrote hondenneus
het duimen draaien heeft geholpen
bedankt.
het is niets aan botten of ellebogen gelukkig.
helaas wel een hele vervelende blesure een peesontsteking in het schouder blad dit kan nog wel eens heel lang gaan duren 3 tot 6 maanden voor totale genezing dus voorlopig aan de rymadyl pot van 100 tabletten mee gekregen.
en dit kan zelfs nog wel eens verlengt moeten worden.
wel wandelen half uurtje en alleen op verharde paden.
al met al niet leuk en ook erg pijnlijk.

het is niets aan botten of ellebogen gelukkig.
helaas wel een hele vervelende blesure een peesontsteking in het schouder blad dit kan nog wel eens heel lang gaan duren 3 tot 6 maanden voor totale genezing dus voorlopig aan de rymadyl pot van 100 tabletten mee gekregen.
en dit kan zelfs nog wel eens verlengt moeten worden.
wel wandelen half uurtje en alleen op verharde paden.
al met al niet leuk en ook erg pijnlijk.