Foofer naar Wageningen - update 27 oktober
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
AnjaS
- Speurneus

-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

Nou we zijn weer thuis.
Hij heeft een spastische blaasspier. We hebben een heel schema meegekregen met daar bij medicijnen. De eerste 5 dagen zit er een speciale katheter in hem, vandaar ook deze outfit, ik moet elke keer zijn blaas legen en bij houden hoeveel er uit komt. Dit om de blaas en de spieren tot rust te laten komen. In dat ze periode een antibiotica kuur en een chemische castratie kuur mbv pillen. Daarna beginnen met pillen voor de 2 sluitspieren (valium en een medicijn dat voor mannen ook gebruikt wordt). En dan kijken hoe het gaat. Toekomstbeeld kan alle kanten op. Of de blaas trekt zich aan met deze middelen, voor een langere tijd of misschien voor altijd aan de medicijnen en in het ergste geval in laten slapen maar dat is zeer uitzonderlijk.
Nog een paar foto's van de patiënt
Bij de auto denkend na de narcose dat je de man bent. ..

Maar eenmaal onderweg stopten wij even voor een broodje en dan ben je toch nog wel erg moe

En thuis fijn in je eigen mand

Hij heeft een spastische blaasspier. We hebben een heel schema meegekregen met daar bij medicijnen. De eerste 5 dagen zit er een speciale katheter in hem, vandaar ook deze outfit, ik moet elke keer zijn blaas legen en bij houden hoeveel er uit komt. Dit om de blaas en de spieren tot rust te laten komen. In dat ze periode een antibiotica kuur en een chemische castratie kuur mbv pillen. Daarna beginnen met pillen voor de 2 sluitspieren (valium en een medicijn dat voor mannen ook gebruikt wordt). En dan kijken hoe het gaat. Toekomstbeeld kan alle kanten op. Of de blaas trekt zich aan met deze middelen, voor een langere tijd of misschien voor altijd aan de medicijnen en in het ergste geval in laten slapen maar dat is zeer uitzonderlijk.
Nog een paar foto's van de patiënt
Bij de auto denkend na de narcose dat je de man bent. ..

Maar eenmaal onderweg stopten wij even voor een broodje en dan ben je toch nog wel erg moe

En thuis fijn in je eigen mand

-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

Dat was het eerste wat ik ook zeisbientje schreef:oh foofertje toch, arme knul.. Nu lijkt ie wel meer op 'de echte' foofer, meer blauwMisschien verzacht dat wat.. ik hoop dat de medicijnen hem gaan helpen
Ik moet zelf ook even omschakelen van actie actie harde actie welke wij altijd doen (wandelen en zo) gaat het nu over op standje snuuurrrrkkkkkk..... En alles piano piano....
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer: