Heerlijk gewandeld met een groepje meiden en hun honden!!
Vandaag kon ik gelukkig wel mee want gisteravond ontdekte ik een hotspots bij Pepper die ik gelukkig ook gelijk onder controle heb kunnen krijgen (vanmorgen zat het al dicht).
Ik kon aan Pepper al zien dat het bekend terrein was voor d'r.
I'm flying
Ik ruik water, dames/heren komen!!
Leuk gevarieerd gezelschap wat onderling reuze goed ging!
"jaaa!!! Dinnetje komen!!!" Leuk om die 2 fox-redjes samen te zien
samen ruiken en de bosjes in hoort er dan ook natuurlijk bij
Pep wordt wel erg nieuwsgierig wat ons kennisje aan het doen is. Vol in beeld was een hondje wat is aan komen lopen en mee liep in onze roedel spontaan. Baasjes zijn weer opgespoord.
Dit was de kleine boosdoener waar onze kennis voor op d'r knieen ging. De allereerste keer dat ik hem zag was ik geschokt over d'r "ogen", achteraf blijkt dat hij helemaal geen ogen heeft. Ongelovelijk hoe een blinde hond die tot 6 maanden geen riem om heeft gehad, nooit buiten de tuin is geweest zich zo kan redden. Soms gebeurd het ook wel eens dat een blinde hond een ongelukje krijgt, tja vanmiddag dus in het water gevallen en dus moest hij er ook weer uitgevist worden.
Nog eventjes racen
Pepper heeft heel veel interesse in de andere honden maar ook zeker in ons als baasje
Nog eventjes, heel eventjes tikkertje spelen vlak bij de parkeerplaats
En dan te bedenken dat ze afgelopen zondag naar het heerdestrand is geweest, vanavond ook nog cursus heeft gehad, morgen tot vrijdag een logé-hond met vriend hier komt logeren en dan zaterdag nog een wandeling in Groningen...Volgens mij mag pepper de komende tijd niet meer mopperen
Ik ben dolblij dat mensen die Pepper voor "onze tijd bij ons" heeft gekend haar zo veranderd vinden. De fokker heeft er goed aan gedaan dat Pep is herplaatst en zo zien we maar weer dat niet iedere hond geschikt is om in een grote roedel te wonen.....Niet altijd liggend aan een eigenaar, maar soms gewoon aan een hond die niet in de betreffende situatie past.
En eigenlijk zie ik dat gewoon ook aan d'r terug, als het aan haar ligt ligt ze het liefst de hele dag op schoot (letterlijk), ze moedert over Indra, het is niet meer de labrador die we leerden kennen.
Wat ben ik blij dat ik er uit heb kunnen halen/zien dat ze heel graag wil werken voor je ondanks dat ik gelijk op mijn snufferd lag bij d'r bij onze eerste ontmoeting haha Mijn gevoel heeft mij niet bedrogen over dat ze een geweldige hond is.