Uitlaten
-
Belle91
- Snuffelneus

- Contacteer:
Uitlaten
Ik heb een pup van ruim 5 maanden. Is zindelijk en geeft netjes aan als hij naar buiten moet. Het punt is alleen dat hij van die momenten heeft dat hij net uit geweest is en dan na een half uur weer bij de deur gaat zitten piepen. Maakt niet uit of hij dan een groot of klein rondje gewandeld heeft . En het is ook niet iedere keer, maar wel regelmatig. Hoe kan ik hem aanleren dat hij het wat langer gaat ophouden en dat ik dus niet soms 3x in het uur naar buiten hoef? Aangezien hij ook weleens alleen thuis blijft en het dan ook kan ophouden.
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Gewoon naar buiten toe laten.
Indra heeft dat ook wel eens, al zit ze overwegend al keurig heel netjes op de 4 a 5 wandelingen per dag.
Ze zijn nog zo klein (en tja Indra natuurlijk nog weer jonger dan jouw pup) dat dit er vanzelf wel "afgaat".
Net zoals dat Indra begon met uit zichzelf aan 4 a 5 x uitgelaten nog maar te hoeven worden zal ook het ophouden en langer ophouden vanzelf gaan komen.
Indra heeft dat ook wel eens, al zit ze overwegend al keurig heel netjes op de 4 a 5 wandelingen per dag.
Ze zijn nog zo klein (en tja Indra natuurlijk nog weer jonger dan jouw pup) dat dit er vanzelf wel "afgaat".
Net zoals dat Indra begon met uit zichzelf aan 4 a 5 x uitgelaten nog maar te hoeven worden zal ook het ophouden en langer ophouden vanzelf gaan komen.
Liefs tammie
Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013

-
sita13
- Snuffelneus

Dit is heel herkenbaar...... Hier het zelfde...zit zeker in de familie....wij negeren het af en toe en dan gaat ze vanzelf weer liggen. Maar ook omdat we soms twijfelen gaan we toch naar buiten. Maar dan is het ook op het veldje op de hoeknplassen en gaan we niet verder. We proberen het onderscheid te maken tussen uitlaten en even plassen. Het komt hier ook meestal voor al 1van ons weggaat. Dan kan je er bijna zeker van zijn dat ze binnen een kwartier voor de deur staat. Terwijl we daarvoor gezellig met zijn alle een lange wandeling hebben gemaakt.
Is rebbel ook al lekker aan het puberen. Sita wel.wat een ondeugd af en toe. Gisteren heeft ze haar broertje robbie gezien(de blonde lab) ze was door het dolle heen. Zo leuk om te zien.
Is rebbel ook al lekker aan het puberen. Sita wel.wat een ondeugd af en toe. Gisteren heeft ze haar broertje robbie gezien(de blonde lab) ze was door het dolle heen. Zo leuk om te zien.
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Belle91
- Snuffelneus

- Contacteer:
Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik ben het gaan negeren, en dat werkt. Hij gaat dan gewoon weer in zijn mand liggen. Kijken hoe lang het goed gaat natuurlijk!
@ Geke, Rebbel is ook al heerlijk aan het puberen ja! Werd er gek van met puppycursus afgelopen week, haha.
Ik spreek binnenkort even af met Maaike! Wie weet zien we je wel, zou leuk zijn!
Ik ben het gaan negeren, en dat werkt. Hij gaat dan gewoon weer in zijn mand liggen. Kijken hoe lang het goed gaat natuurlijk!
@ Geke, Rebbel is ook al heerlijk aan het puberen ja! Werd er gek van met puppycursus afgelopen week, haha.
Ik spreek binnenkort even af met Maaike! Wie weet zien we je wel, zou leuk zijn!
-
sita13
- Snuffelneus