Verstekeling

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
AnjaS
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door AnjaS »

Wat goed en lief van je jou om hem mee te nemen en te zorgen dat die onderdak en eten krijgt. :klasse: :klasse: :applaus: :applaus:
Nu hopen dat Lucky Luke snel een nieuwe baas vind, hij heeft iig een mooie dierendag!
Afbeelding

Dank je wel Anca
:zwartpootje: Daisy (2-4-1997 - 29-4-2004)
:bruinpootje: Tess (2-6-2004 -25-02-2013)
:bruinpootje: Tjinta( 2-6-2004 - 14-9-2016)
:zwartpootje: Stars and Tails Black Lola 28-10-2013
AnjaS
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door AnjaS »

1x is genoeg! :oops:
Afbeelding

Dank je wel Anca
:zwartpootje: Daisy (2-4-1997 - 29-4-2004)
:bruinpootje: Tess (2-6-2004 -25-02-2013)
:bruinpootje: Tjinta( 2-6-2004 - 14-9-2016)
:zwartpootje: Stars and Tails Black Lola 28-10-2013
Haasje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Haasje »

Jeetje wat een verhaal, dan mag je jezelf wel een held noemen hoor :applaus:! Ik hoop ook dat hij in 1 keer geplaatst kan worden!
Groetjes, Linette
If I could be half the person my dog is, I'd be twice the human I am.
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Zijn jullie nog wezen kijken bij Lucky?
En zo ja hoe gaat het met hem.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Wat super dat je hem hebt meegenomen! Ben benieuwd hoe het is afgelopen
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

We zijn vanmidag langs geweest maar ze waren dicht. :( een medewerkster kon wel vertellen dat het naar omstandigheden goed gaat. Daar ben ik al blij mee, ik was bang dat hij de nacht niet zou halen.. maandag gaan we het weer proberen. Luuk blijft in ieder gevalren aantal weken in het asiel voordat hij geplaatst mag worden.
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Super goed van je dat je hem meegenomen hebt. Een goede dierendag voor hem. Wel logisch dat ie daar een tijd blijft. Eerst goed aansterken en kijken hoe hij dan is. Nu lijkt ie lief, maar dat kan soms wel veranderen. Ik hoop dat ie zo lief blijft en dat hij naar je collega mag. Hou ons op de hoogte als het lukt. Hopen op een mooi einde van Lucky luuk
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
daan
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door daan »

Wat ontzettend goeddat je de hond meegenomen hebt en zoveel voor doet. ik ben 1 keer mijn hond kwijt geweest( weggeglipt) en was ten einde raad. Zo blij dat iemand zo lief was geweest ze in huis te nemen en ook te gaan bellen.
Echt respect voor je :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
*bono( golden 13,5 geworden)
*lobbes( golden 15 geworden)
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ik ben gisteren op bezoek geweest bij Luuk in het asiel. Het arme ventje herkende me nog :verliefd1: . Hij zag er al een stuk beter uit, nog steeds broodmager natuurlijk. Het is wel een nerveus hondje, begon gelijk heen en weer te drentelen toen ik bij zijn hok kwam en daarna aan 1 stuk door te blaffen. Ik ben maar even lekker een stukje met hem gaan wandelen om hem wat rustiger te krijgen. Dit werkte gelukkig, tijdens de wandeling veranderde zijn gedrag van nerveus en gehaast naar (wat) rustiger. Ik ga de komende weken gewoon wat vaker met hem wandelen, misschien kan ik hem wat rustiger maken en is zijn kans op een nieuwe baas wat groter. We hebben het er nog over gehad om hem bij ons in huis te nemen, maar ik denk niet dat wij het juiste mandje kunnen bieden voor hem. Hij moet bij een baas die goed met herders om kan gaan en die veel met hem gaat doen, ik hoop dat mijn collega snel een keer komt kijken en verliefd op hem gaat worden. Ik hou jullie de komende weken op de hoogte met hoe het gaat! :)
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Muiske schreef:Ik ben gisteren op bezoek geweest bij Luuk in het asiel. Het arme ventje herkende me nog :verliefd1: . Hij zag er al een stuk beter uit, nog steeds broodmager natuurlijk. Het is wel een nerveus hondje, begon gelijk heen en weer te drentelen toen ik bij zijn hok kwam en daarna aan 1 stuk door te blaffen. Ik ben maar even lekker een stukje met hem gaan wandelen om hem wat rustiger te krijgen. Dit werkte gelukkig, tijdens de wandeling veranderde zijn gedrag van nerveus en gehaast naar (wat) rustiger. Ik ga de komende weken gewoon wat vaker met hem wandelen, misschien kan ik hem wat rustiger maken en is zijn kans op een nieuwe baas wat groter. We hebben het er nog over gehad om hem bij ons in huis te nemen, maar ik denk niet dat wij het juiste mandje kunnen bieden voor hem. Hij moet bij een baas die goed met herders om kan gaan en die veel met hem gaat doen, ik hoop dat mijn collega snel een keer komt kijken en verliefd op hem gaat worden. Ik hou jullie de komende weken op de hoogte met hoe het gaat! :)
Dat vind ik super dat je bij hem op bezoek bent gegaan! En ik kan me voorstellen dat je overweegt om hem te adopteren want als je zo'n hond vindt dan krijg je toch een soort band. Maar ik kan me ook je twijfel heel goed voorstellen.

Vrienden van me hebben 4 Belgische herders en ondanks dat ze wel lief zijn kan ik niet goed over ze. Druk, veel heen en weer rennen (als mijn vriendin even wat wil pakken lopen ze haar met zijn vieren achterna) en inderdaad veel blaffen. Als je labradors gewend ben dan is dat een heel groot verschil want onze vrienden vinden onze honden veel te rustig (in huis dan).
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Loesie
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Loesie »

Jeetje...wat een verhaal zeg!
En wat super lief dat je ook nog op bezoek geweest bent!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

gossie wat een verhaal! :(
zo`n mooiert die mis je toch? misschien dat zijn baas nog reageert en anders hoop ik dat hij een geweldig nieuw mandje vind.
super dat jij je over hem ontfermd hebt! :klasse:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Kwam vanavond tijdens een evenement een standje tegen van het dierenasiel, ik heb luuk al 3 weken niet gezien en wilde even weten hoe het ging. Goed nieuws, hij is sinds gisteren geplaatst. Hij heeft een gezin gevonden die op een boerderij wonen. Precies waar ik op hoopte. Ben helemaal happy, alleen wel jammer dat ik hem niet meer ga zien nu. Hij is de afgelopen weken ook 5 kilo aangekomen, dus hij zit weer goed op gewicht. Ik hool dat hij nu een leuk mandje heeft gevonden.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Aah wat fijn dat hij een nieuw mandje heeft gevonden, duimen dat hij daar op z'n plaats is!
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Muiske schreef:Kwam vanavond tijdens een evenement een standje tegen van het dierenasiel, ik heb luuk al 3 weken niet gezien en wilde even weten hoe het ging. Goed nieuws, hij is sinds gisteren geplaatst. Hij heeft een gezin gevonden die op een boerderij wonen. Precies waar ik op hoopte. Ben helemaal happy, alleen wel jammer dat ik hem niet meer ga zien nu. Hij is de afgelopen weken ook 5 kilo aangekomen, dus hij zit weer goed op gewicht. Ik hool dat hij nu een leuk mandje heeft gevonden.
Dat is echt leuk om te horen!!
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Plaats reactie