Zoals de meesten wel weten, gaat het met Terra de laatste jaren iedere keer op en af. We hebben ons al verschillende keren afgevraagd of "vandaag de dag is". Maar iedere keer weer herstelt de oude dame en laat ze echt iedereen verbaasd toekijken. Een paar maanden geleden was weer zo'n moment, waarop ik dacht dat dat het was. De Tramadol was naar de hoogste dosering gegaan en daar reageerde ze best moeilijk op. Maar ook nu liet ze ons weer haar kracht en levenslust zien.
Maar de laatste dagen overdrijft ze wel heel erg

Ze lijkt wel een pup af en toe. Ze daagt Danouk steeds nu een paar keer per dag uit, wil met ons spelen en daagt ons dan ook uit

Ze springt weer op als we binnen komen, terwijl ik haar dit toch echt al 12 jaar geleden heb afgeleerd

Als je met haar speelt, dan krijgt ze af en toe zelfs de dolle "vijf".
Tussendoor is ze wel echt gewoon bejaard hoor; heel veel slapen, het rondje om dat is echt sjokken en ze staat niet meer heel stevig op de pootjes (omvallen doet ze gelukkig niet!). Maar in het bos heeft ze gewoon een net tempo en lopen we zo'n 20 minuten.
Ik vraag me wel eens af wat dit nu is, zou ze zich gewoon echt goed voelen of een vorm van dementie of is dit een opleving..? Hoe dan ook, de dame heeft een paar hele goede dagen en daar genieten wij volop van

Iedere dag dat ze geniet, is er weer eentje en die zijn heel dierbaar.