Wat ons wel opvalt is dat de honden beduidend meer poepen op deze KVV dan op BARF. Nu zijn ze bij ons natuurlijk geen KVV gewend en voor de vakantie vind ik het ook geen probleem maar het is wel een puntje wat ons opviel zeg maar
Wat eet je hond vandaag?
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Naast de zalm en de kalkoen ging de haas er vanmorgen ook weer erg snel in
Wat ons wel opvalt is dat de honden beduidend meer poepen op deze KVV dan op BARF. Nu zijn ze bij ons natuurlijk geen KVV gewend en voor de vakantie vind ik het ook geen probleem maar het is wel een puntje wat ons opviel zeg maar
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Patricia ter Veld
- Kleine hondenneus

-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Bon appetit.....Kay schreef:Franse kwarteltjes
Hier eendennek en paarden spiervlees.......

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
roef
- Speurneus

Roef en Hidde zijn blij dat ze niet in Frankrijk zijn....kwarteltjes zijn bah! en franse zijn al helemaal bah!Kay schreef:Franse kwarteltjes
dus voor deze boeren schaft vanavond de pot:
konijnenruggen,haaspellures,groentemix en een eitje
-
rimanime
- Speurneus

Hert (spiervlees), eendennek en een eitje.
Morgen Lams/geitstrotjes en wat kippenlevertjes.
Morgen Lams/geitstrotjes en wat kippenlevertjes.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Vanmorgen groentemixje, hutenkase, notenmixje en kefir gehad.
Pepper die heeft nog pens over van gisteren, moest ze niet meer dus dat mag ze vandaag opsmikkelen
Daarnaast voor beiden een zalmkop, voor Indra de eerste keer dat ze een zalmkop krijgt dus ben zeer benieuwd hoe ze dat gaat opeten
De eerste x dat ze een kleinere ander soort vissekop kreeg ging ze er tegen blaffen en heb ik hem maar door midden gesneden omdat ze niet snapte dat het eetbaar was
Ben benieuwd of ze heeft onthouden dat dat soort dingen echt wel eetbaar zijn...
Pepper die heeft nog pens over van gisteren, moest ze niet meer dus dat mag ze vandaag opsmikkelen
Daarnaast voor beiden een zalmkop, voor Indra de eerste keer dat ze een zalmkop krijgt dus ben zeer benieuwd hoe ze dat gaat opeten
De eerste x dat ze een kleinere ander soort vissekop kreeg ging ze er tegen blaffen en heb ik hem maar door midden gesneden omdat ze niet snapte dat het eetbaar was
Liefs tammie
Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Vaisonne
- Joris
- Snuffelneus

-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
joris geen kritiek van mij en ik mag hopen dat je een grapje maakt 
Vlees van varkens (bot en orgaan dus ook niet), zeker niet rouw ivm de ziekte van Aujeszky. Bewerkt/verhit geef ik zelf het uit principe liever niet, daarnaast kunnen lang niet alle honden hier goed tegen is mijn persoonlijke ervaring (diarree).
Pedigree brokken zijn wel erg zout!! Gewoon niet doen. Is erg goedkoop en zeker niet het beste van het beste als je al brokken geeft....Wat ik zelf niet prefereer omdat in de meeste brokken granen zitten verwerkt.
Waarom kook je voedsel voor je hond? Een hond kan prima rauw eten.
Ik zou als ik jou was mij eens heel goed verdiepen in voeding voor de hond want ik denk niet dat je nu op de goede weg zit
Hier een karkasje voor de dames, heerlijk hertenvlees erbij kortom ze hebben gesmuld
Vanmorgen hun nieuwe groenteprakje gehad wat ook erg in de smaak valt (heb er voor het eerst bietjes en andijvie in gedaan), rauw eitje, yoghurt, kefir en notenmixje
Morgen runderstrot een karkasje en dan dinsdag krijg ik de nieuwe bestelling binnen kortom wordt/ben weer druk met portioneren
Vlees van varkens (bot en orgaan dus ook niet), zeker niet rouw ivm de ziekte van Aujeszky. Bewerkt/verhit geef ik zelf het uit principe liever niet, daarnaast kunnen lang niet alle honden hier goed tegen is mijn persoonlijke ervaring (diarree).
Pedigree brokken zijn wel erg zout!! Gewoon niet doen. Is erg goedkoop en zeker niet het beste van het beste als je al brokken geeft....Wat ik zelf niet prefereer omdat in de meeste brokken granen zitten verwerkt.
Waarom kook je voedsel voor je hond? Een hond kan prima rauw eten.
Ik zou als ik jou was mij eens heel goed verdiepen in voeding voor de hond want ik denk niet dat je nu op de goede weg zit
Hier een karkasje voor de dames, heerlijk hertenvlees erbij kortom ze hebben gesmuld
Vanmorgen hun nieuwe groenteprakje gehad wat ook erg in de smaak valt (heb er voor het eerst bietjes en andijvie in gedaan), rauw eitje, yoghurt, kefir en notenmixje
Morgen runderstrot een karkasje en dan dinsdag krijg ik de nieuwe bestelling binnen kortom wordt/ben weer druk met portioneren
Liefs tammie

-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Hertenvlees, hutenkase, kefir, beetje rouwe honing en notenmixje.
Voor straks nog wat rundervlees en groente, een beetje pens en dan vanavond kippevleugels biologiscch
Gevarieerd genoeg na gisteren ze veelvuldig mee te hebben laten snoepen tijdens het portioneren
Voor straks nog wat rundervlees en groente, een beetje pens en dan vanavond kippevleugels biologiscch
Gevarieerd genoeg na gisteren ze veelvuldig mee te hebben laten snoepen tijdens het portioneren
Liefs tammie