Gister met Kira naar de DA geweest. Ik ontdekte vorige week een behoorlijke knobbel bij haar melkklier. In april had ze dat ook, maar dat was een ontsteking. Nu dus niet.
Donderdag wordt het verwijderd, mits haar baas vrijdag vrij kan. (Ik kan helaas geen vrij we kampen met ziekte op het werk). Maar haar baas zat ook in twijfel of we haar nog laten opereren. En aangezien we in scheiding liggen en Kira van hem is officieel. Anders neem ik haar wel over, want missen wil ik haar nog lang niet. Dus ik heb zoiets van opereren dat beestje. Dan kan ze nog wel een paar jaar mee hopelijk. Als het niet kwaadaardig is en evt uitzaaiingen zijn. En natuurlijk weet ik dat haar tijd eraan zit te komen, maar ik hoop dat ze nog even bij me mag blijven. Dus even afwachten hoe dit gaat verlopen. Ik hou jullie op de hoogte.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Vanmorgen Kira weg gebracht naar de DA. We (de dierenarts en ik) hebben eerst besloten om het nog niet op te laten sturen. Hij gaat het wel bewaren in Formaline. Mocht er ergens anders een gezwel optreden kunnen we het alsnog laten onderzoeken. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt met haar. Ja en anders moeten we haar laten gaan. Dan heeft ze een mooi leven gehad. Maar daar denk ik liever nog niet aan. Weet dat het een taaie is. Dus we zien het wel.
Nu hopen dat Diezel zich gedraagt vanmiddag, want die is niet gewend om echt alleen te zijn. De kat is er wel, maar zijn pleegmoedertje niet en ik moet ook werken. Maar dat zijn maar 4 uurtjes. We horen het wel van de buren. hihih.
Vanavond laat ik weten hoe het met mijn meissie is gegaan.
Groetjes van Corine
Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013 Diezel 24-10-2008
Kira is niet geopereerd. De dierenarts belde vanmorgen tegen 12 uur. Ze hadden nog een foto gemaakt van de borstholte en daar hebben ze wat gevonden wat er ook niet hoorde. Het zit vlak bij het hart. Wat was niet helemaal duidelijk te zien. Hij adviseerde om volgende week een echo te maken. Als de echograaf dat ziet zitten. Of hij er wat mee kan. Het ziet er dus niet echt rooskleurig uit. Als het een tumor is in de borstholte wordt het denk ik toch een zware operatie. En dan ook nog dat gezwel bij haar melkklier erbij.... Ik wil haar dat eigenlijk niet allemaal meer aandoen.
Maar goed moet niet op de feiten vooruit lopen. We wachten volgende week maar weer af.
Groetjes van Corine
Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013 Diezel 24-10-2008