Foofer naar Wageningen - update 27 oktober

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Susan78 »

Arme Foofer.. Hopen dat het met alle medicatie en goede zorg van jou weer helemaal goed komt!! Ik ben hard voor jullie aan het duimen! Dikke knuf voor Foofer!
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wat balen dat er toch een dipje kwam ...
Maar met jullie zorg en liefde moet het gewoon goed komen !

Knuffel voor Foofer
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Zo van de week bij de dierenarts geweest voor een punctie voor een kweek van de urine. Gelukkig is de uitslag dat nu alle bacteriën er uit zijn en dat we na een maand AB direct mochten stoppen.

Wel even met een ander dilemma gezeten.
Officieel moet hij een maand lang niet gekatheteriseerd zijn voordat ik met de valium moet stoppen maar mijn gevoel zegt dat de valium niet het medicijn is dat hem ondersteunt met het plassen.
Als ik de capsule tamsulosine s'ochtends een half uur te laat geef heeft hij een probleem (zoals vorig weekend toch weer). Maar de valium moet ik 3x een half pilletje per dag en dat heb ik wel eens verschillend gegeven en dat heeft tot nu toe geen effect op zijn plassen. Dus ben ik voor nu op mijn gevoel afgegaan en sinds gister over gegaan op een half pilletje minder. Tot nu toe nog geen verschil gemerkt. Morgen nog 2x een halfje en dan over op 1 halfje.
Lukt het me om hem van de valium te krijgen zonder problemen dan zit het me zeker lekkerder. Het blijft (in mijn ogen) toch troep wat je er in gooit.

Ach en Foofer, die snurkt en geniet van het feit dat hij doordeweek (ivm wegwerkzaamheden kan ik tussen de middag niet naar huis) de hele dag bij zijn opa en oma door mag brengen.
En dan vooral ZIJN opa is de grote aaifavoriet 8) Opa is een echte opa, als Foofer zo gaat zitten aait opa wel. Alles mag bij opa :roll: gelukkig is oma er ook nog voor af en toe even terug te fluiten. :D

Afbeelding
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wat een lieve foto Nienke! :verliefd1:
fijn dat Foofer van de AB afkan :)
tips voor de medicijnen heb ik niet,maar ik volg ook altijd mijn gevoel hier in(mits het geen kuurtjes zijn) :wink:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Het is inderdaad geen kuur anders had ik die keus niet gemaakt. Hij doet het er nog steeds goed op.

En ja lieve foto hè, vooral als je je bedenkt dat mijn ouders nooit echt hondengek zijn geweest :)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Nienke & Foofer schreef:Het is inderdaad geen kuur anders had ik die keus niet gemaakt. Hij doet het er nog steeds goed op.

En ja lieve foto hè, vooral als je je bedenkt dat mijn ouders nooit echt hondengek zijn geweest :)
erg herkenbaar,mijn ouders hebben ook helemaal niks met honden,sterker ze hadden zelfs een hekel aan honden omdat ik als pukkie van anderhalf in mijn gezicht ben gebeten.
erg heftig weet ik van de verhalen en horror foto`s(neus er af,lippen gescheurd gaten in hoofd en kin)

maar ik weet er niks meer van en nam dus 1 en daarna 2 hond :D
Roef werd maar schorvoetend geaccepteerd,en toen ze door hadden dat er gewoon geen leuker en liever hondenras is dan een labje,waren ze ook om.
als oma hier komt zit er wat voor de kleinkinderen én de kleinhondjes in haar tas :D :lol:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Fijn dat de ontstekingen nu allemaal weg zijn. En ik kan me voorstellen dat je geen valium wilt geven als het niet nodig is. Het is troep en bij mensen in elk geval ook nog verslavend...
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ik vroeg me ook af of het voor een hond ook verslavend is.... Hij is er zeker loom van. Sinds dinsdag over naar een half pilletje en nog steeds zie ik qua plassen weinig verandering. Ik ben benieuwd wanneer al die troep uit zijn lichaam is.
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Hoi Nienke ik ben niet zoveel meer hier op het forum dus lees het nu pas jeetje wat sneu voor Foofer hopelijk heb je nu het ergste achter de rug dikke knuffel voor jullie :groteknuffel:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Plaats reactie