het autootje heettte daarom ook de "Busmobiel"
Jaren heel fijn mee gereden,en na Bus zn dood werd de Busmobiel de "Comobiel"!
Maar ja op gegeven moment houdt ook een volkswagen ermee op en we besloten toen dat Co toen 2 jaar ,best zonder auto kon (doordeweeks dan )
En zo is het jaren lang prima gegaan ,doordeweeks gewoon lange wandelingen hier door de buurtschap en in het weekend op pad met de auto voor het betere werk!
Maar tijden veranderen, ons kind is 18 nu, en aan het rijlessen.
Volgende week moet hij afrijden en iedereen (
We hebben zelfs al samen een otootje gekocht ( nou samen,wij man en ik hebben hem gekocht en hij gaat dan straks de benzine betalen)
het was een buitenkansje, dus hij staat hier al. Co en ik vanmorgen meteen op weg naar de hei!
Het is een opel corsa, en Co paste niet achterin.Wel op de achterbank!
Hij genoot! lekker naar buiten kunnen kijken (dat kan in onze fiat doblo niet) ,echt leuk!
Vanmorgen meteen maar even naar het bos om half 8, dat kan nog net, ik moet om 9 uur op mn werk zijn.
Half uur gelopen, Co ingeladen op de achterbank,starten ..starten ...NIKS!
Gelukkig mn mobiel mee, man gebeld op zn werk ,die weer de garageman gebeld en echt ,die was er binnen 15 minuten!:klasse:
terwijl ik aan het bellen ben, komt er een jogger langs,en het is net als met kleine kinderen,als je aan de telefoon bent :dan gaan ze klieren ,dus Co met ontblote tanden al grijnzend achter die man aan!
Tja oud autootje he , lang stilgestaan ,nieuwe accu erin en knallen maar weer
Mn werk gebeld (werd ik ook weer uitgelachen) dat ik later kwam.Ik kan toch moeilijk met spijkerbroek,laarzen en met Co op mn werk aankomen.
Co thuis afgegooid ,ja sorry jong, en voor het eerst in de geschiedenis ben ik naar mn werk gegaan zonder gestofzuigd ,gedweild en de plee geboend te hebben .
Gelukkig stond het huis er nog net zo toen ik thuis kwam vanmiddag.
Maar ok, wat ik eigenlijk vertellen wilde : ik heb een nieuwe Comobiel!