Oren

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
aht
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Oren

Ongelezen bericht door aht »

Ons Dina heeft regelmatig last van oorontstekingen, tot nu heb ik steeds Surolan gebruikt. Nu heb ik Malacetic Otic gekregen van de DA. Heeft iemand hiermee ervaring.

Dat product stinkt naar azijn !!! en ik durf het niet goed te gebruiken.

groetjes
Ann
-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door -Marianne »

Hoezo durf je het product niet te gebruiken, waar ben je bang voor? Je hebt het product van de dierenarts dus dan mag je aannemen dat het een goed product is.
Wij gebruiken ook regelmatig een poeder voor de oren van Balou om deze schoon te houden, geen idee hoe het heet, maar dat stinkt ook heel erg. Daar zou ik je dus geen zorgen om maken. :)
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)
aht
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door aht »

-Marianne schreef:Hoezo durf je het product niet te gebruiken, waar ben je bang voor? Je hebt het product van de dierenarts dus dan mag je aannemen dat het een goed product is.
Wij gebruiken ook regelmatig een poeder voor de oren van Balou om deze schoon te houden, geen idee hoe het heet, maar dat stinkt ook heel erg. Daar zou ik je dus geen zorgen om maken. :)
Omdat het de 1ste keer is dat ik dit product van de DA gekregen heb, volgens hem is het vrij effectief. Het product ondersteunt de zure natuurlijke beschermingsmantel, wat voor Dina een betere oplossing zou zijn dan het vorige product dat gebruikt werd. Heb de samenstelling gelezen en inderdaad er zit azijnzuur in (2%) alsook boorzuur (2%) in een waterige oplossing.
Oké als jij ook "stinkende producten" gebruikt dan zal ik me daar ook geen zorgen over maken en het deze week zoals voorzien 2x/dag gebruiken en nadien 1x per week zoals voorgeschreven.
Plaats reactie