Noah weer last,
-
sharon66057
- Speurneus

-
labradorsisi
- Snuffelneus

- Contacteer:
Hey Sharon,sharon66057 schreef:
Het lopen ging beter maar die brokken vind ik echt bagger, snap niet dat ze niet zo'n brok uitvinden zonder granen.
Noah weer last van zijn oren, zijn vacht heel slecht (helaas nu nog) en hij begon te ruiken.
Ik ben ook van vers vlees overgegaan op brok omdat mijn labrador van 7 maanden aan LPC/ED is geopereerd. Ik heb twee soorten brok geprobeerd, het merk jarco en dan de sensitive brok, die is hyperallogeen en voor gewrichtsupport, deed dit al voor de operatie en zag wel verbetering in het lopen. En nu zijn we overgestapt op Royal Canin Mobility Support en gebruik de jarco voor in de training, want ze vindt die volgens mij lekkerder. Bij de jarco staat ook dat het voor een mooie en gezonde vacht is. Ik moet wel zeggen dat Sisi nu op de Mobility Support wel een iets minder zachtere vacht heeft, maar wij hebben geen last van stinken. Ook krijgt ze allerlei voedingssupplementen erbij.
Gelukkig dat het weer wat beter gaat bij jullie!!
Groetjes
-
rimanime
- Speurneus

Fijn te lezen dat het voor nu goed lijkt te gaan met Noah. Wat betreft acupunctuur, ik lees daar wel over op het voernatuurlijk forum en barfplaats. Misschien moet je daar eens lezen. Zelf geen ervaring, maar het schijnt dat er honden zijn die na behandeling het enorm goed doen. Succes.
Alles goed met de kleine ?

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
sharon66057
- Speurneus

Bedankt voor de tip, ik ga even lezen. De ervaringen zijn tot nu toe heel wisselend. De een zegt dat het heel veel gedaan heeft en de ander merkt geen verschil. Goudaccupuntuur kost een hoop. Begrijp me niet verkeerd ik heb echt alles voor hem over, maar graah wel als het wat doet voor hem.vandaar dat ik me eerst goed wil inlezen van tevoren. Niet dat we bij een of andere kwakzalver terecht komen.rimanime schreef:Fijn te lezen dat het voor nu goed lijkt te gaan met Noah. Wat betreft acupunctuur, ik lees daar wel over op het voernatuurlijk forum en barfplaats. Misschien moet je daar eens lezen. Zelf geen ervaring, maar het schijnt dat er honden zijn die na behandeling het enorm goed doen. Succes.
Met onze andere kleine man gaat het super! Tis zo'n lief mannetje en hij word al zo groot!! Die is niet meer weg te denken bij ons. Zal van de week even een fotootje plaatsen in het babytopic ]

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
sharon66057
- Speurneus

Lastig he... t zijn echt de granen waar hij zo op reageert. Ik wist t al wel maar ja je probeert toch echt alles he. Er zittsn ook zoveel granen in, zo weinig vlees. Zijn hele vacht is naar de knoppen. Nu dus weer ander voer. Samen met zijn verse visjes en zijn pens.]labradorsisi schreef:Hey Sharon,sharon66057 schreef:
Het lopen ging beter maar die brokken vind ik echt bagger, snap niet dat ze niet zo'n brok uitvinden zonder granen.
Noah weer last van zijn oren, zijn vacht heel slecht (helaas nu nog) en hij begon te ruiken.
Ik ben ook van vers vlees overgegaan op brok omdat mijn labrador van 7 maanden aan LPC/ED is geopereerd. Ik heb twee soorten brok geprobeerd, het merk jarco en dan de sensitive brok, die is hyperallogeen en voor gewrichtsupport, deed dit al voor de operatie en zag wel verbetering in het lopen. En nu zijn we overgestapt op Royal Canin Mobility Support en gebruik de jarco voor in de training, want ze vindt die volgens mij lekkerder. Bij de jarco staat ook dat het voor een mooie en gezonde vacht is. Ik moet wel zeggen dat Sisi nu op de Mobility Support wel een iets minder zachtere vacht heeft, maar wij hebben geen last van stinken. Ook krijgt ze allerlei voedingssupplementen erbij.
Gelukkig dat het weer wat beter gaat bij jullie!!
Groetjes

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...