Lara is er niet meer
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
HennyH
- Speurneus

-
michelle1301
- Kleine hondenneus

-
mullermariska
- Speurneus

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Desiree
- Erelid

Bedankt allemaal. Ik ben zo verdrietig. Voel me ook over alles schuldig. Rationeel weet ik dat het niet terecht is, maar waarom ging ik niet iedere dag naar het bos met haar terwijl ik wist dat ze het zo leuk vond. Onzin natuurlijk, want we maakten van iedere wandeling een feestje samen. Ze liep altijd los met mij mee. Tussendoor deden we samen sprintwedstrijden waarbij ik vroeger kansloos was, maar die ik steeds vaker kon winnen. Ik riep haar met een raar stemmetje en dan kwam ze kwispelend op mij afgerend.
En hoewel ik van al mijn dieren hou en heb gehouden, Lara was zo speciaal voor mij. Ze betekende zoveel voor me. Aan een blik hadden we genoeg. En dat ben ik nu kwijt.
Ik kijk steeds naar haar foto's en moet dan zo huilen. Hoe kom ik hier ooit overeen. Dit gevoel heb ik nog nooit gehad.
En hoewel ik van al mijn dieren hou en heb gehouden, Lara was zo speciaal voor mij. Ze betekende zoveel voor me. Aan een blik hadden we genoeg. En dat ben ik nu kwijt.
Ik kijk steeds naar haar foto's en moet dan zo huilen. Hoe kom ik hier ooit overeen. Dit gevoel heb ik nog nooit gehad.
Groetjes,
Désirée

Désirée

-
HennyH
- Speurneus

Dat is niet zo gek hoor Desiree. Sommige honden zijn zo speciaal, dat gevoel hoort bij de liefde die je voor haar had en nog steeds hebt.Desiree schreef:Bedankt allemaal. Ik ben zo verdrietig. Voel me ook over alles schuldig. Rationeel weet ik dat het niet terecht is, maar waarom ging ik niet iedere dag naar het bos met haar terwijl ik wist dat ze het zo leuk vond. Onzin natuurlijk, want we maakten van iedere wandeling een feestje samen. Ze liep altijd los met mij mee. Tussendoor deden we samen sprintwedstrijden waarbij ik vroeger kansloos was, maar die ik steeds vaker kon winnen. Ik riep haar met een raar stemmetje en dan kwam ze kwispelend op mij afgerend.
Het was afgelopen woensdag 4 jaar geleden dat ik Pagan moest laten inslapen. Ze was net 1 jaar geworden maar in dat ene jaar was ze me zo lief geworden. Ook de band tussen ons was heel bijzonder. Ik smolt al als ik alleen maar naar haar keek. De scherpe randjes zijn er inmiddels af, mede doordat ik na haar dood weer een pup in huis heb gehaald. Maar ze heeft voor altijd een heel bijzonder plekje in mijn hart.
-
Terra5
- Speurneus

Och, wat ontzettend verdrietig Desiree
Zo plotseling zo afscheid moeten nemen.. Ik kan me je verdriet heel goed voorstellen, met sommige honden heb je gewoon echt een nog sterkere band. Door wie ze zijn en door wat je met elkaar hebt meegemaakt.. Heel veel sterkte!
Zo plotseling zo afscheid moeten nemen.. Ik kan me je verdriet heel goed voorstellen, met sommige honden heb je gewoon echt een nog sterkere band. Door wie ze zijn en door wat je met elkaar hebt meegemaakt.. Heel veel sterkte!
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

-
AnjaS
- Speurneus

Wat kan ik nog zeggen,...
heel veel sterkte!
Ja, ik weet dat het pijn doet,.. gelukkig slijt de pijn( al duurt dat wel even) en blijven er vele mooi herinneringen over.
Ja, ik weet dat het pijn doet,.. gelukkig slijt de pijn( al duurt dat wel even) en blijven er vele mooi herinneringen over.

Dank je wel Anca
-
labradorsisi
- Snuffelneus

- Contacteer: