Incidenteel iets slopen

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Incidenteel iets slopen

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Bob is eigenlijk een brave Hendrik, ook nu hij lekker aan het puberen is. Wij hebben niet veel opvoedwerk aan hem, want hij luistert goed en lichte stemverheffing is meestal al voldoende. Eigenlijk is hij er klaar voor om tijdens onze afwezigheid uit de bench te kunnen. Er is echter 1 maar....
Bob sloopt om de zoveel maanden een plint als wij thuis zijn. Wij zijn dan bijvoorbeeld boven bezig om de was te doen en als we beneden komen, heeft hij ''gewerkt'' aan een plint. Dit komt maar incidenteel voor, maar we durven hem niet buiten de bench te laten. Ook omdat hij 1 keer in plaats van de plint een stekker uit het stopcontact heeft gesloopt :shock: Ik weet niet wat ik eraan kan doen om het af te leren. Familie zegt dat het verveling is, maar verveelt hij zich dan maar 1 keer per 3 maanden?
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Kaine die sloopt af en toe wat. Bij hem is gewoon baldadigheid en niet verveling. Dan vind hij gewoon dat iets kapot moet :D
Bij ons waren het ook de plinten die het moesten ontgelden en de uitstekende hoekjes van meubels. Nou hebben we rechte kasten en een tegelvloer dus hij sloopt niks meer :D nou hangt hij alleen nog in mijn badjas als hij zo een bui heeft. Even afreageren door samen te stoeien en het is klaar ( dit mag hij ook ).

Het zal wel overgaan uiteindelijk of je moet net als wij gedaan hebben alles vervangen hahaha. We hebben de nieuwe meubels wel Kaineproof uitgezocht bewust :oops:
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Hier vind Bruce dat hij af en toe de puntjes van de sierkussen op de bank moet bewerken. Dan ligt er opeens een kussen zonder puntjes :D
Met kerst had hij een pluche bot gekregen, na 15 minuten had meneer hem uit elkaar gepluisd :mad: sloopt eerst een gaatje erin en dan komt het leukste, heel secuur de vulling eruit pluizen. Dat koppie geniet er dan gewoon van :D
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik denk toch een soort van verveling op dat moment. Cooper heeft het ook. Hij vindt het nodig om als hij in de achterbak zit op weg naar wat dan ook....op het kleedje of handdoek te klauwen. Ik merk dat hij een enorme kauwbehoefte heeft. Laatst had hij de halve riem van Lola naar binnengewerkt :shock: Nu ligt er niets meer achterin als wij gaan rijden m.u.v. een mat. Thuis heeft hij een begin gemaakt aan het Biabed. Maar kan niet zeggen dat hij een echte sloper is. Hij heeft zo zijn momenten.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Susan78 »

Hier ook eentje die soms ineens bijvoorbeeld zijn lievelingsbeertje binnenste buiten keert. Terwijl hij er de weken/maanden ervoor heel erg zuinig op is, krijgt hij het ineens op zijn heupen en gaat het arme beertje er aan.. Hij maakt er dan een gat in, pulkt heel secuur de vulling eruit en spuugt dat dan snel uit. Gelukkig laat hij onze spullen heel :) (Hoewel Lex de voering van de Spaanse sloffen van mijn vriend ook zeer aantrekkelijk vindt :lol: )
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
Plaats reactie