Jeetje!! Wat een vreselijk verdrietig bericht.. De tranen lopen over mijn wangen Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie mooie, lieve Terra..
Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart.. Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
Ach, wat verdrietig....... Een paar dagen geleden konden we nog genieten van de prachtige foto's van het aandoenlijke oude dametje.... Heel veel sterkte!
Gatver wat een vreselijk nieuws. Zat jl zondag nog naar de foto's te kijken die je resent gepost had. Jou terra was nl even oud als mijn twee dames.
ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik weet hoe het voelt
liefs marie
Wat erg, wat een gemis.... heb gister nog m'n vriend bij haar foto's geroepen, omdat ze ook van 2001 is, en nu is ze er niet meer. We wensen je heel veel sterkte toe.
Mijn hart breekt bij het lezen van dit bericht. Ik ben oprecht verdrietig
Hoewel ik je meisje nooit heb ontmoet heeft zij een heel speciaal plekje in mijn hart gehad en dit zal altijd zo blijven.
Dag mooie lieve gekke Terra. Rust zacht.
Heel veel sterkte
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Wat een moeilijke en moedige beslissing van jullie, om Terra te laten gaan nu haar leven nog geen lijden was geworden. Daar spreekt een grote liefde uit, jullie hebben gekozen voor haar welzijn, ondanks jullie eigen verdriet. Wat Terra jou gegeven heeft, is voor altijd, dat neemt niemand je meer af. In de 13 jaar dat ze naast je meewandelde, heeft ze je leven verrijkt en je dagen een vrolijk kleurtje gegeven. Dat was haar reden van bestaan en daar zul je haar vast en zeker heel dankbaar voor zijn.
Rust zacht lieve Terra en heel veel sterkte voor jullie.