Operatie Bruno

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Bruno het labje
Snuffelneus
Snuffelneus

Operatie Bruno

Ongelezen bericht door Bruno het labje »

Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen. Ik was mijn inloggevens kwijt, maar heb wel geregeld meegelezen. Het forum helpt me enorm.

Zoals ik al eerder hebt bericht heetf Bruno een overbeet. Afgelopen week is Bruno 6 maanden geworden en gisteren is hij dan toch geopereerd aan zijn overbeet. Zijn linkerhoektand (onder) had al een behoorlijk wond gemaakt in zijn gehemelte. Gisteren heeft de dierentandarts in Oosterbeek deze tand chirurgisch verwijderd. Daarnaast heeft hij 2 snijden ingekort en een laagje (fluoride of zoeits) opgemaakt. Zijn gebit was te scheef voor een beugeltje. Als het goed is zijn we er nu vanaf en blijft zijn gebit functioneel. Bij de operatie is ook gebleken dat hij een behoorlijk oogonsteking heeft en daarvoor hebben we Oculsan gekregen. Ik heb nu al het idee dat dit helpt. Voor de pijn en de onstekingen hebben we Rimadyl gekregen. Ondanks dat de narcose nu ruim 24uur geleden is blijft Bruno nog een beetje piepen. Maar de dokter gaf aan dat Bruno geen pijn heeft.

Ondanks bovenstaande doet Bruno het erg goed. De puppycursus heeft hij goed doorlopen en we zijn alweer bezig met de vervolgcursus. Hij luistert erg goed en hij geniet volop van het hond zijn :D

Wij voeren hem overigens Lotgering, naar volle tevredenheid. Ik las op dit forum dat dit niet voor iedereen het geval is, helaas.

Wij kunnen Bruno niet meer missen.

Groeten
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Kelsey en Lenka »

Hopelijk is hij gauw weer helemaal beter! Fijn dat jullie verder zo van hem genieten!
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Jeetje, dan had hij een flinke overbeet als ik het zo lees !
Gelukkig is die er nu van af, en heeft hij er geen last meer van

Succes met het oogje
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Susan78 »

Beterschap Bruno!!!
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Beterschap Bruno.
Plaats reactie