In blijde afwachting
-
AngeliqueB
- Kleine hondenneus

Helaas, weer een kink in de kabel. Beike is helaas niet drachtig en dus nog steeds geen echt uitzicht op een pupperd voor ons.
Hier in huis grappen we maar dat we dachten dat het krijgen van een lieve labrador bijna moeilijker is dan het krijgen van onze 2 kinderen.
Maar we vinden het echt heel erg vervelend, niet alleen voor onszelf maar ook voor de fokker.
We staan nog op 2 lijsten en hebben de hoop nog niet verloren, ergens, eens, komt er vast een heerlijk mooi lief zwart teefje voor ons ter wereld.
Hier in huis grappen we maar dat we dachten dat het krijgen van een lieve labrador bijna moeilijker is dan het krijgen van onze 2 kinderen.
Maar we vinden het echt heel erg vervelend, niet alleen voor onszelf maar ook voor de fokker.
We staan nog op 2 lijsten en hebben de hoop nog niet verloren, ergens, eens, komt er vast een heerlijk mooi lief zwart teefje voor ons ter wereld.
Groetjes, Wim en Angelique, Stephan en Rebecca
Ziggy (Laboriginals Oi Va Voi), 4-3-2014
-
-kim-
- Speurneus

Wat jammer !!
Kijk anders eens op de labrador startpagina, heb de afgelopen dagen wel een aantal keer advertenties gezien van fokkers die nog een zwart teefje hadden.
Kijk anders eens op de labrador startpagina, heb de afgelopen dagen wel een aantal keer advertenties gezien van fokkers die nog een zwart teefje hadden.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
AngeliqueB
- Kleine hondenneus

We wachten rustig af en staan nog op de lijst bij 2 fokkers.
We hebben ook niet echt haast, zomer 2014 was de eerste opzet, maar ineens ging het kriebelen en dan wil je iets sneller dan je eerste plan. Misschien moeten we gewoon rustig afwachten en bij ons plan blijven.
Momenteel hebben we hier al even genoeg aan ons hoofd met een zieke kattendame. Dus a la minute een pup in huis is nu ook geen aanrader.
We nemen het gewoon zoals het komt, over een week of 2 gaat een van de fokkers voor een echo, we wachten af, het gaat echt goed komen.
We hebben ook niet echt haast, zomer 2014 was de eerste opzet, maar ineens ging het kriebelen en dan wil je iets sneller dan je eerste plan. Misschien moeten we gewoon rustig afwachten en bij ons plan blijven.
Momenteel hebben we hier al even genoeg aan ons hoofd met een zieke kattendame. Dus a la minute een pup in huis is nu ook geen aanrader.
We nemen het gewoon zoals het komt, over een week of 2 gaat een van de fokkers voor een echo, we wachten af, het gaat echt goed komen.
-
-kim-
- Speurneus

À la minute pup bedoelde ik ook niet (heb zelf ook lang moeten wachten op mijn meisje) en ben ik ook helemaal geen voorstander van. Wou jullie alleen tippen over die site.
Succes met het vinden van een pupje.
Succes met het vinden van een pupje.
-
AngeliqueB
- Kleine hondenneus

Sorry Kim
bedoelde het ook niet zo.
We houden labrador startpagina zeker in de gaten, maar willen graag het hele traject meemaken en eigenlijk ook de fokker al bezoeken zonder dat er van die heerlijke lieve pups zijn, want dat beïnvloed je toch.
Maar het gaat echt goed komen hoor
We houden labrador startpagina zeker in de gaten, maar willen graag het hele traject meemaken en eigenlijk ook de fokker al bezoeken zonder dat er van die heerlijke lieve pups zijn, want dat beïnvloed je toch.
-
-kim-
- Speurneus

Dat is wel een goede instelling en er komt echt wel iets op jullie padAngeliqueB schreef:Sorry Kimbedoelde het ook niet zo.
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Wat jammer voor jullie ....
Hoop dat er snel een leuke fokker/pup op jullie pad komt
Het verbaasd mij eigenlijk hoeveel pups er tegenwoordig "over" zijn bij nesten.-kim- schreef: Kijk anders eens op de labrador startpagina, heb de afgelopen dagen wel een aantal keer advertenties gezien van fokkers die nog een zwart teefje hadden.
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Dat is heel wisselend. Ik had beide keren voor de bevalling van Zelda de wachtlijst al vol. En heb ook nog aardig wat mensen moeten teleurstellen. En er zijn zelfs nu al weer mensen die informeren wanneer er weer een nestje komt.Kay schreef:Wat jammer voor jullie ....
Het verbaasd mij eigenlijk hoeveel pups er tegenwoordig "over" zijn bij nesten.-kim- schreef: Kijk anders eens op de labrador startpagina, heb de afgelopen dagen wel een aantal keer advertenties gezien van fokkers die nog een zwart teefje hadden.
-
Femke
- Grote hondenneus

Dat had ik net zo, Annamaria. Een flinke wachtlijst en heel wat mensen die ik heb moeten teleurstellen. Gelukkig kun je vaak wel doorverwijzen, maar hier dus belangstelling genoeg.Annamaria schreef:Dat is heel wisselend. Ik had beide keren voor de bevalling van Zelda de wachtlijst al vol. En heb ook nog aardig wat mensen moeten teleurstellen. En er zijn zelfs nu al weer mensen die informeren wanneer er weer een nestje komt.Kay schreef:Wat jammer voor jullie ....

Banner en avatar gemaakt door Monika, bedankt!
Malick (Forza Malick of the Work Fellows) 23-10-2002 - 23-03-2013 (voor altijd in onze gedachten)
Kieran (Mocca's Kieran of the Work Fellows) 06-12-2003
Kaylan (Barons Kaylan from the Groove of Joy) 08-09-2005
Maiti (Scandica Join My Bravehearts Maiti) 02-05-2009
Youghky (My Bravehearts Whole Lotta Love) 14-10-2011
Chunky (My Bravehearts Chunky Cookie) 23-10-2013
-
-kim-
- Speurneus

Misschien door mensen die op meerder wachtlijsten staan, of fokkers die niet met wachtlijsten werkenKay schreef:Wat jammer voor jullie ....
Het viel mij inderdaad ook op
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Dat is wel fijn, en dat lijkt me een fijn gevoel geven als er zoveel mensen op de wachtlijst staanFemke schreef:Dat had ik net zo, Annamaria. Een flinke wachtlijst en heel wat mensen die ik heb moeten teleurstellen. Gelukkig kun je vaak wel doorverwijzen, maar hier dus belangstelling genoeg.Annamaria schreef:Dat is heel wisselend. Ik had beide keren voor de bevalling van Zelda de wachtlijst al vol. En heb ook nog aardig wat mensen moeten teleurstellen. En er zijn zelfs nu al weer mensen die informeren wanneer er weer een nestje komt.Kay schreef:Wat jammer voor jullie ....
Het verbaasd mij eigenlijk hoeveel pups er tegenwoordig "over" zijn bij nesten.
Nu denk ik idd dat het wel een puntje is wat Kim aangeeft, er staan natuurlijk regelmatig mensen op meerder wachtlijsten
Maar toevallig dacht ik van de week, tjee weer een aantal pups uit een nest "over", bij 1 fokker zelfs 5 puppen uit 1 nest
Oh, en ik zeg niet dat die fokker niet goed is of iets hé ... Maar het viel me wel op dat er regelmatig oproepjes voorbij komen en vroeg me idd af hoe dat zou kunnen komen (en of er mensen zijn die nog voor een pup gaan die al een aantal weken oud zijn, ik wil toch echt goed nadenken over de lijn en moeders het liefst al een tijd voor de bevalling volgen en vanaf de geboorte zo veel mogelijk bij mijn pup zijn
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015