Voor het eerst met Indy naar het strand in Scheveningen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Voor het eerst met Indy naar het strand in Scheveningen

Ongelezen bericht door nicole »

Vandaag zijn we voor het eerst met Indy naar het strand geweest. Het was hartstikke druk en op zulke momenten ben ik dan altijd een beetje gespannen.
Ik weet het; dat moet ik niet doen, want dat voelt de hond.
Maar toen ik eenmaal zag hoeveel honden losliepen dacht ik: oooohhh, dan valt die van mij ook niet op hihihi
En het ging hartstikke goed! Hij heeft van het begin tot het einde losgelopen en hij hield ons goed in de gaten. Tussendoor natuurlijk nog met zo'n beetje elke hond gespeeld en even iedereen gedag gezegd. Poeh hee en dat wáren veel mensen hihihihi
Kleine smet op de dag was dat Indy met een hond dolde en ze begonnen allebei te blaffen ( de meningen zijn verdeeld welke hond als eerste begon, ook al is dat niet heel belangrijk). Vervolgens doken er 4 mensen uit dat gezelschap op indy "om hun hond te beschermen". En terloops werd er ook nog even een flinke schop uitgedeeld, "want die hond was agressief".
Ik heb even héél duidelijk gemaakt dat er géén hond geschopt gaat worden en al helemaal niet die van mij!!!!! BEN JIJ GEK!!!!
Enfin, verder ging het hartstikke goed; hij kwam wanneer ik fluit als ie iets te ver weg ging en hij hield oins goed in de gaten. En op de momenten dat ik af en toe een commando gaf (uteraard gevolgd door een beloning) heeft hij ook alle keren geluisterd!
Ik ben TROTS op mn mannetje!!!!!

Afbeelding
Afbeelding
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Wat heerlijk voor Indy en wat zal hij genoten hebben.. Ik vind het super knap dat hij ondanks zijn leeftijd zo gericht was en luisterde met zoveel verleiding en afleiding..mag je zeker super trots zijn. Jammer dat er toch altijd van die vervelia's rond lopen die denken dat hun hond heilig is en ook direct beginnen met schoppen en 'schelden' ..maar ik zou het lekker loslaten en vooral genieten van het feit dat hij zo goed luisterde :D
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:D Toppie Indy! En ik zou hetzelfde als jouw hebben gereageerd, niemand schopt mijn hond :evil:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:klasse: goed gedaan!
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat goed zeg!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Tip voor de volgende keer: auto bij het Zwarte Pad zetten en dan richting Katwijk lopen, scheelt zeker in het weekend heeeeeeel veel ergenissen en drukte. :wink:

Leuke foto's van Indy.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

Els schreef:Tip voor de volgende keer: auto bij het Zwarte Pad zetten en dan richting Katwijk lopen, scheelt zeker in het weekend heeeeeeel veel ergenissen en drukte. :wink:

Leuke foto's van Indy.
We wilden ook iets gaan eten bij Simonis, vandaar dat we bij de haven het strand op zijn gegaan. Uiteindelijk was het zó druk, ook bij Simonis (of misschien wel JUIST bij Simonis) dat we daar uiteindelijk toch maar niet in de rij zijn gaan staan! Bij het wegrijden kwamen we wel Frans Bauer en zijn gezin tegen. Dat dan weer wel :lol:
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Kelsey en Lenka »

Wat super dat hij zo goed luisterde! Jammer van de schop :?
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13
Lientje01
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Re: Voor het eerst met Indy naar het strand in Scheveningen

Ongelezen bericht door Lientje01 »

Zo... zo super erg dat wildvreemde mensen het in hun hoofd halen om jouw hond te schoppen. Uberhaupt snap ik niet dat mensen welk dier dan ook durven te schoppen hoor. Zelf ga ik naar Kijkduin (laatste strandopgang bij vakantiepark Kijkduin) en loop richting Hoek van Holland. Geen drukte, geen gedoe. Echt heel ander publiek. Ok.. en ik ga nooit op zondag...
HennyH
Speurneus
Speurneus

Re: Voor het eerst met Indy naar het strand in Scheveningen

Ongelezen bericht door HennyH »

Wat een rare mensen, omdat honden naar elkaar blaffen gelijk gaan schoppen? Dat vind ik niet normaal!

Gelukkig was de wandeling verder wel geslaagd.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Plaats reactie