Normaal gesproken voer ik hem Darf Eko

Deze ree ribben heb ik bij een collega van mij gekocht en die heeft er meer ervaring mee dan ik en zij had dat in de aanbieding en ik wilde wel eens wat proberen dus vandaar dat ik hiermee begonnen ben. Zij verkoopt als het goed is ook kippennekjes dus zal dat binnenkort dan eens bij haar halen.Tammie schreef: Persoonlijk zou ik zelf niet beginnen met reeribben.
Ree/hertribben is vrij hard en dit geld zeker voor een hond die nog nooit heeft gebarfd.
Beter om mee te beginnen zijn kippennekjes/kipkarkas, eendennekjes/eendkarkas, dan de rest van het gevogelte en als dit allemaal goed verteerd eens een keertje lamsribben en gaat dit goed en wil je dan graag reeribben geven zou ik dat gewoon doen (als de ribben de snoeischaartest doorstaan)
Wat misschien een leuke is een keertje vette vis te geven eens per week. Ik denk hierbij zelf voor je aan makreel of zalmkarkas.
Ik test alles met de snoeischaar, kan ik er doorheen komen met snoeischaar dan geef ik het zonder problemen aan ze. Kom ik er niet met snoeischaar doorheen dan ga ik er vanuit dat het té hard is voor ze en geef ik het dus niet!Liever té voorzichtig dan té onvoorzichtig en terecht komen bij de dierenarts.