We gaan dit jaar voor het eerst met hond en caravan op vakantie, het plan is om via de westkust van Denemarken (ringkobing) naar Skagen (noordelijkste puntje) te gaan, om vanuit daar door te reizen naar Zweden. In Zweden reizen we dan weer naar het zuiden en gaan Denemarken weer in. We blijven op een stuk of 7 of 8 verschillende campings.
Het is dus onze eerste keer met een caravan en de eerste keer met Bowie. We gaan de laatste twee weken en de eerste week van september weg, dan is Bowie ruim een jaar.
Wie heeft er tips voor ons? Kon jullie hond eventjes (bijvoorbeeld een uurtje) alleen blijven in de caravan als wij boodschappen gaan doen? Kon de hond mee uit eten? Ik ben iemand die graag dingen van te voren al ongeveer weet dus al druk op zoek. We hebben een paar campings uitgezocht met bijvoorbeeld een hondenstrand of hondenbos waar ze los mogen lopen. Ik weet van de regels met loslopende honden in Denemarken. Vooral het praktische gedeelte kan ik weinig informatie over vinden. Dus ik zou heel graag lezen over jullie ervaringen

Mariska