Doe niet zo gekKay schreef:Dat snap ik ... Vind het ook super hoe jullie Noah ondersteunen !!sharon66057 schreef:Kay schreef:Wat geven jullie een hoop supplementen Sharon !
Hier alleen vers vlees en verder niets aan supplementen ...
Volgens mij is Daan wel een Lucky case als ik het zo lees, die heeft toen hij alles weer mocht/kon nooit meer gemankt.
En voor wat betreft de fokker, helaas heb ik veel verhalen gehoord nav mijn blog over hoe fokkers reageren van verschillende mensen en 9 vd 10 x was dat hetzelfde ... Ze voelen zich persoonlijk aangesproken en verbreken het contact, dus helaas ben je niet de enige met deze ervaring
Jammer, want het lijkt me juist fijn als de fokker en de pup eigenaar samen kunnen praten/huilen/genieten als het goed gaat enz enz
Wij hebben vanaf het begin supplementen gegeven aan Noah.
Ik zie ook echt verschil of hij ze wel of niet krijgt.
Wel zit er naar mijn idee heel veel verschil tussen verschillende supplementen, wij zijn wel vaker overgestapt omdat een bepaald iets niet meer werkte voor hem.
Visolie daarom ook van doils of royal green, heb het uitgezocht en dit zijn toch de meest pure, zit zoveel troep tussen.
Nu dus ook weer groenlipmossel erbij, bij toeval hoor want we gaven het als maagbeschermer.
Toen ik las dat het voor artose ook veel goeds kan doen zijn we het blijven geven, wel ook weer pure, bestellen het uit nieuw zeeland.
Tis een hoop geld allemaal maar als ik zie dat het ons ventje helpt heb ik het er uiteraard voor over
En super fijn dat Daan niet meer gemankt heeft sinds die tijd, tis zo naar om je beestje zo moeilijk te zien lopen... ]
Ik ben ook heel blij over hoe het met Daan gaat, maar voel me soms wel schuldig als ik alle andere LPC verhalen hoor. Heel gek, maar als je het zelf eenmaal hebt meegemaakt dan trek je je de verhalen van andere zoveel meer aan
Mankende honden zien doet zo'n pijn