Gio heeft sinds hij een pup is de gewoonte om een kluifje, snackje, rauw hapje eerst een kwartier uit te dagen, vooral als het iets nieuws is.
Zo gaf ik hem laatst voor het eerst een kippennekje en meneer heeft echt een kwartier gek lopen doen naar het nekje om te kijken of het echt niet weg zou vliegen of bewegen voordat hij hem oppeuzelt.
herkennen jullie dit gedrag?
voer/kluif uitdagen
-
Vbraam
- Kleine hondenneus

voer/kluif uitdagen
-
toscak
- Speurneus

Re: voer/kluif uitdagen
Ja!! Mack doet het ook. Geen idee waarom, ik vind het in ieder geval heel humoristisch 
-
Fleures
- Middelgrote hondenneus

Ohja! Dat deed Maika ook toen ik haar voor het eerst een stuk mandarijn gaf. Heb me suf gelachen. Na een paar keer kwam ze denk ik tot de conclusie dat dr buikje sneller gevuld is als ze het snel opeet dan als ze ermee gaat spelen. Tenminste, volgens mij is het gewoon spelen: door de voorpoten zakken en rond springen, het oppakken en weer laten vallen en zich gewoon gedragen als een idioot:lol:
- karing
- Snuffelneus

Heel herkenbaar!!! Brownie is precies zo. Schitterend om te zien....wij liggen dan altijd in een deuk 
-
fieke
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Bruce doet dit ook als hij wat nieuws krijgt, laatst kreeg hij een nieuw speeltje en toen deed hij dat ook
ik vind het wel grappig