fleece en pluche speelgoed

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Captain Jack
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

fleece en pluche speelgoed

Ongelezen bericht door Captain Jack »

De captain is sinds zaterdag bij ons :D. Ik amuseer me rot met hem, hij is lief, grappig en erg ondeugend haha. Nu heb ik dus blijkbaar een erg knutselige vrienden/familiekring en de ene na de andere brengt zelf gemaakt speelgoed mee. Dat is keileuk, maaaar het meeste is uit fleece of stof en mijn badjas is ook uit fleece. Dus nu hangt er om de haverklap een labje in mijn badjas :D (hij gebruikt hem ook als bed als ik hem laat slingeren :D ). Iig lijkt het jullie beter dat ik al dat fleece speelgoed even verwijder tot hij wat groter is, want ik kan me inbeelden dat het toch niet zo simpel is voor zo'n ukkie om te snappen dat fleece A wel voor in je bek bedoelt is maar fleece b niet?
Groetjes, An en Captain Jack
Afbeelding
Romke
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: fleece en pluche speelgoed

Ongelezen bericht door Romke »

Zou het niet weghalen, maar hem gewoon leren dat je met het een wel mag spelen en het ander niet.
Als ik fleece speelgoed heb voor mijn hond, betekend het niet dat ze er ook met mijn fleece sloffen vandoor mag gaan.
Dat is ze prima te leren.

En erop gaan liggen.... tsjaa... als je dat niet wil, niet laten slingeren ;)
Captain Jack
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Hij mag erop liggen hoor :D
Afbeelding
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Bruce hing in het begin ook aan mijn badjas. Ik heb hem geleerd dat hij dat niet mag. Maar nog steeds vind hij het wat als ik de badjas aan heb, alleen nu komt hij lekker tegen me aanliggen.
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
Captain Jack
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

fieke schreef: Bruce hing in het begin ook aan mijn badjas. Ik heb hem geleerd dat hij dat niet mag. Maar nog steeds vind hij het wat als ik de badjas aan heb, alleen nu komt hij lekker tegen me aanliggen.
Ik ben hem dat uiteraard ook aan het leren, want ik heb chronische drukurticaria en het gevolg daarvan is dat ik thuis erg vaak in badjas loop. Er is dus een 0 tolerantie tov in badjas hangen en in An bijten :D. Nee verstaat hij al best goed, maar als hij echt moe is en niet wil slapen is het hek van de dam.
Afbeelding
Nancy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nancy »

Op dat moment is een bench een geweldige uitkomst! :)

Hier ook: gewoon geleerd dat de ene beer van de baby is en de andere van hen. Dat is echt prima aan te leren!
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Precies wordt hij moe, lekker in de bench. Hier is het ritme nu, uurtje eruit dan wordt er wat getraind en gespeeld en daarna gaat hij de bench in, dan ligt hij nog even wat te klooien met een knuffel en valt hij heerlijk in slaap. En vaak slaapt hij dat zeker dik 2 uur.En hangt hij ergens in dan geef je hem een speeltje. Wij hebben hier een kleine floss voor en werkt perfect. Succes :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Captain Jack
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Gerritte schreef: Precies wordt hij moe, lekker in de bench. Hier is het ritme nu, uurtje eruit dan wordt er wat getraind en gespeeld en daarna gaat hij de bench in, dan ligt hij nog even wat te klooien met een knuffel en valt hij heerlijk in slaap. En vaak slaapt hij dat zeker dik 2 uur.En hangt hij ergens in dan geef je hem een speeltje. Wij hebben hier een kleine floss voor en werkt perfect. Succes :D
Ja dan leg ik hem ook in z'n bench en valt hij in slaap. 'k heb wel 1 probleem met de bench, maar daar zal ik een nieuw topic over openen :)
Afbeelding
Plaats reactie