Murphy is thuis

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Gerritte
Erelid
Erelid

Murphy is thuis

Ongelezen bericht door Gerritte »

Tweede paasdag was het dan zover, wij mochten Murphy ophalen bij Lien.

In de auto op weg naar huis heeft hij zich keurig gedragen. Thuisgekomen hebben wij eerst Simba naar buiten gehaald, en Murphy op de grond gezet en met z'n vieren naar binnen gegaan.
De nachten gaan eigenlijk prima, vanochtend hebben wij al mogen "uitslapen" tot half 6 :D . Hup naar buiten netjes plasje gedaan, en daarna weer de bench in en hij heeft nog tot ongeveer 07.00 uur geslapen.

Binnen heeft hij nog geen ongelukje gehad, en ook de bench is nog steeds droog :D

Gisteren even met hem naar school geweest, even bij de kindjes wezen kijken. Nou daar was ie ook totaal niet van onder de indruk, en vond het helemaal leuk. Vanavond heb ik achter op het veld, even een paar keer geoefend met de fluit en is zo leuk om te zien, hoe snel die door had van oohhh ik krijg een snoepje :D :D , als ik dan netjes kom.
Super trots dus.

Simba gaat ook haar draai vinden, en als ze even samen buiten lopen, draait ze iedere keer ff om om te kijken waar hij is. In huis komt ze nu toch af en toe ff kijken als wij in het kamertje met hem aan het spelen zijn van hhmm is toch wel leuk 8) Ook op Simba zijn wij dus super trots, want is natuurlijk ook niet niks om op je "oude "dag zo'n druktemaker om je heen te hebben :)

Kortom wij zijn aan het genieten en vinden ook ons ritme :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: Murphy is thuis

Ongelezen bericht door Lien »

:klasse: :applaus:

En een knuffel voor Gerrit Jan de Smurf :eusashhh:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Ah, toch geen overeenkomsten met Kay zo te lezen hoor Gerritte ....
Die liep de hele auto door op de terugweg, en blafte als een gek !

Dus vergeet mijn opmerking op FB, ik denk dat je die stabiele hond met 4 jaar toch uit je hoofd moet zetten en dat het toch een soort van terrorhondje blijft :twisted:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:twisted: Terror Jaap temmen wij hoor :twisted: :lol: Vanochtend werd hij pas om half 7 wakker, dus wij hebben heerlijk mogen slapen vannacht :applaus: :applaus:

Gerrit Jan heeft zijn knuffel ontvangen :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Super om te horen! Geniet ervan :D
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

Leuk om te horen. Geniet er van!
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015