Co en een dood vogeltje

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Co en een dood vogeltje

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Oh bah ,oh bah, oh bah! Ik denk net ,goh alles is hier weer schoon ,ik was vandaag "vrij"dus mn hele huisje weer binnen stebuitengetrokken,en ik wil me net settelen achter de computer met een bak thee en een koekje,begint Co heel hard te blaffen! Ophouden Co ,je hebt net je eten op en straks gaan we nog even lopen ,nu even stil!
Maar hij blijft maar blaffen onder de tafel(waar ik dus zit) Ik kijk toch maar even en :shock: :shock: kater Rinus met een vogeltje,en het leeft nog! :shock: Co blijft maar blaffen tegen de kat die niet van plan is om zn prooi af te geven.En Co weet ook niet goed raad wat te doen nu .

Maar ik ben een stoere vrouw dus : ik roep MAAAAAAAAAAAARuK! (Dat is mijn zoon Mark die gelukkig thuis was).

Ja doe wat schreeuw ik! En Mark geeft Rinus een skup ,Rinus laat los, en tja nou ligt hier dus een half dood vogeltje :(

Mark schept het halfdode vogeltje op met stoffer en blik en zet het arme dier op de tuintafel achter in de tuin. En daar zat het arme ding, een kuikentje nog ineengedoken ,nat en gebroken :( Ja dat kan zo ook niet he!

En ja, het is niet mooi ,maar : ik heb kater Rinus in zn nekvel gegrepen en hem ook op die tafel gegooid en riep : en nou maak je het ook maar af!
En Rinus greep het dier en vluchtte ermee over de schutting.Weg vogeltje .

Bah wat zijn katten toch vervelende beesten. Co kijkt me aan met zn grote bruine kijkers en ik zeg :maar jij hebt het goed gedaan hoor, Mama houdt het meest van jou ,dat weet je wel he ,en jij krijgt een lekker pensstaafje ! :D

En verder gaat alles hier goed hoor! :D
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
roef
Speurneus
Speurneus

Re: Co en een dood vogeltje

Ongelezen bericht door roef »

:D

toen wij nog in dienst waren van 3 katten kregen die rond de tijd dat kleine kiekens vliegles kregen zeker een week huisarrest....maakten we ons immens populair mee bij het miauwteam :twisted:

nou en nu wonen we samen met 2 BlonTjes............. :( en Hidde heeft nu een tuinarrest aan zijn kont hangen en wel hier om............

Afbeelding

Afbeelding
je ziet Roef denken.....waar was dit nu goed voor Hidde!! :mad:

nou en ondertussen zijn al ettelijke muizen naar de eeuwige kaasvelden verhuisd met in na volging een 2 tal mollen die het niet meer na kunnen vertellen.
Hidde is bliksemssnel en man wat heerlijk zelfbelonend!!
deze week krijgen de lijsterkinders vliegles en hoe vang ik slakken les......dus sorry Hidje jij mag niet de tuin in!!
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Bobske
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Bobske »

Ahahahahahaha die Hidde! :lol:

Met 2 ex-katers hier is het ook een waar kerkhof aan het worden. Onder de tuintafel lag een partij veren van iets grijs met wits, even verderop een koolmeesje en in het hoekje zat Karel te kluiven op een muis :kots:
En wat doet die malle Harry? Die brengt de stukjes dode beestjes mooi bij vrouwtje. Hij gaat ook keurig zitten, kwispelt met het puntje van zijn staart en zijn ogen vragen: Mag ik nu een koekie?
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Wat een horror verhalen weer :shock: en dat lees ik weer net voor de nacht :ellendig:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Gisteravond lag hij zo heerlijk onschuldig te slapen op de bank;ik wilde bijna wel een kus op zijn rode bolletje drukken,maar toen bedacht ik me opeens wat hij gegeten had :kots: dus die heb maar laten zitten :)
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
roef
Speurneus
Speurneus

ja maar.....hij had dat vogeltje toch niet op zijn koppie????
dus dat arme dier is zonder nachtzoen naar bed gemoeten???? :( wat een leed wat een leed!
Captain Jack
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Captain Jack »

roef schreef: :D

toen wij nog in dienst waren van 3 katten kregen die rond de tijd dat kleine kiekens vliegles kregen zeker een week huisarrest....maakten we ons immens populair mee bij het miauwteam :twisted:

nou en nu wonen we samen met 2 BlonTjes............. :( en Hidde heeft nu een tuinarrest aan zijn kont hangen en wel hier om............

nou en ondertussen zijn al ettelijke muizen naar de eeuwige kaasvelden verhuisd met in na volging een 2 tal mollen die het niet meer na kunnen vertellen.
deze week krijgen de lijsterkinders vliegles en hoe vang ik slakken les......dus sorry Hidje jij mag niet de tuin in!!
Ik laat dit maar niet aan de Captain zien, sebiet denkt die dat het mag omdat zijn neef het doet :D
Groetjes, An en Captain Jack
Afbeelding
roef
Speurneus
Speurneus

Captain Jack schreef:

Ik laat dit maar niet aan de Captain zien, sebiet denkt die dat het mag omdat zijn neef het doet :D
half broer he! :D ,maar kan me niet in denken dat Marley deze trukjes uithaald dus jij zit safe :lol:
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Milou »

Goedzo Co!!! :klasse: Fijn dat er toch nog 1 mede dier op komt voor de wat kwetsbaardere dieren, jammer dat het te laat was. :cry2:
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Brave Co hoor :applaus:
Hier nog geen dergelijke taferelen mee hoeven te maken gelukkig. Maar heb dan ook geen katten he.
En ik denk echt dat Keo te traag is om een vogeltje te vangen... gelukkig ;-)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Captain Jack
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Captain Jack »

roef schreef:
Captain Jack schreef:

half broer he! :D ,maar kan me niet in denken dat Marley deze trukjes uithaald dus jij zit safe :lol:
Waarom geloof ik daar nu is niks van :D
Groetjes, An en Captain Jack
Afbeelding
Plaats reactie