KVV, hoe werkt dit precies en welke merken zijn aan te raden
-
Fleures
- Middelgrote hondenneus

Re: KVV, hoe werkt dit precies en welke merken zijn aan te r
Ja dat klopt, is inderdaad heel vervelend! Heb ff t lijstje erbij gezocht wat ik toen doorgestuurd heb gekregen. 100% rund is bijv 3 euro per kilo (ik koop altijd in 500g verpakkingen, Maika eet 500g per dag), eend is bijv. 3.25 per kilo (konijn ook). Voor mij was de prijs (helaas) ook belangrijk, haha.
De hond van de buren is allergisch voor meerdere graansoorten en voor lam. Daardoor vallen voor haar al veel vleesmixen en praktisch alle brokken af omdat er vaak lam(-rijst) in zit en ik brokken natuurlijk granen.
De hond van de buren is allergisch voor meerdere graansoorten en voor lam. Daardoor vallen voor haar al veel vleesmixen en praktisch alle brokken af omdat er vaak lam(-rijst) in zit en ik brokken natuurlijk granen.
-
Marjannevs
- Snuffelneus

Mag ik misschien vragen of je weet welke soort je buren voeren?
Ik ga ze nog even mailen want ik kan niet goed zien wat er precies in zit, bij andere merken kom ik er na ene paar keer klikken achter dat als er staat 'makreel' deze toch gemixt is met kip bijvoorbeeld
Ik ga ze nog even mailen want ik kan niet goed zien wat er precies in zit, bij andere merken kom ik er na ene paar keer klikken achter dat als er staat 'makreel' deze toch gemixt is met kip bijvoorbeeld
-
vanhaut
- Grote hondenneus

bij een allergie is het goed om een eliminatie dieet te starten en te starten met enkelvoudige varianten.. Alaska is er dacht ik 1 van.. Ik voer het ook, prijzig maar het is wel mooi vlees.
Ik zou écht even je vraag op barfplaats zetten, daar zitten mensen die zich enorm verdiepen in vlees (al dan niet KVV) en ook daar zitten allergische honden met geschikt vlees..
Prijs is wel factor hoor.. Ik ga toch echt geen vlees voeren van 5 euro de kilo (Bandit).. Ik zit nu tussen de 2 en 3 euro de kilo. Ik koop groot in en daarom voordeliger.
Natuur en Dier kan je makkelijk bereiken, ze reageren snel op vragen.. Dus ik zou haar even benaderen met je vraag over de kip.. Caroba is ook van hen (of omgekeerd)
Degomeat is dacht ik met premix..
Ik zou écht even je vraag op barfplaats zetten, daar zitten mensen die zich enorm verdiepen in vlees (al dan niet KVV) en ook daar zitten allergische honden met geschikt vlees..
Prijs is wel factor hoor.. Ik ga toch echt geen vlees voeren van 5 euro de kilo (Bandit).. Ik zit nu tussen de 2 en 3 euro de kilo. Ik koop groot in en daarom voordeliger.
Natuur en Dier kan je makkelijk bereiken, ze reageren snel op vragen.. Dus ik zou haar even benaderen met je vraag over de kip.. Caroba is ook van hen (of omgekeerd)
Degomeat is dacht ik met premix..
-
vanhaut
- Grote hondenneus

Granen sowieso niet geven.. is niet nodig en triggert makkelijk..
-
Marjannevs
- Snuffelneus

Heb mijn vraag ook op barfplaats gesteld inderdaad.. Ik krijg eigenlijk dezelfde antwoorden als hier 
Alaska is inderdaad één ervan.. Ik heb nu een paar kleine rolletjes Barfmenu Eend gehaald, even kijken hoe dit bevalt..
Deze kan ik gewoon bij de plaatselijke Boerenbond bestellen, dus dat is handig;)!
Ik weet niet of er toevallig meer mensen zijn in de buurt van Grave? De beste man moet minimaal 30kg bestellen, op zich is dat helemaal niet erg alleen ik heb niet zo'n grote vriezer, hihi
Alaska is inderdaad één ervan.. Ik heb nu een paar kleine rolletjes Barfmenu Eend gehaald, even kijken hoe dit bevalt..
Deze kan ik gewoon bij de plaatselijke Boerenbond bestellen, dus dat is handig;)!
Ik weet niet of er toevallig meer mensen zijn in de buurt van Grave? De beste man moet minimaal 30kg bestellen, op zich is dat helemaal niet erg alleen ik heb niet zo'n grote vriezer, hihi
-
Fleures
- Middelgrote hondenneus

Mijn buren (met de allergische hond (lam, granen)) geven ook Huntershome. Ik zocht voor haar een KVV met 1 diersoort (ze had de moed een beetje verloren omdat de hond zoveel allergieen heeft en dan ook nog voedselaversies krijgt), deze heeft ze toen geprobeerd en nu zijn ze zelf verkooppunt geworden, want dat was er nog niet hier in de omgeving (Eindhoven). Omdat het haar goed beviel ben ik toen ook overgestapt. Wij zijn heel tevreden, maar iedere hond is anders natuurlijK! Als je de exacte inhoud/verhoudingen wilt weten kun je denk ik inderdaad het beste contact opnemen met het bedrijf zelf!