Ze is al helemaal gewend,heeft haar riem bijna niet omgehad want ze luisterd heel goed.
Smorgens gaan we met de auto naar de hei ,dat is losloopgebied dan lopen we een dik half uur 3 kwartier.
Dan gaat Wil werken van 9 tot 14.30 ,en moeten ze zich samen vermaken of lekker slapen .
Smiddags gaan we dan of weer met de auto, of door het buurtschap hier ,dat zijn zandwegen en kunnen ze ook hele stukken los.dat duurt ongeveer 3 kwartier tot een uur ,en als Wil met een leuke boer aan de proat raakt nog iets langer
Savonds na het eten gaan we meestal naar de hondenspeelweide hier tegenover ons huis(ben ik jaren niet geweest door/met Co maar Kyra vind het geweldig) even spelen met andere honden ,of we gaan met man en zoon of vriendin met hond nog even naar het bos hier vlakbij (koffie en koekjes mee)
Vanavond wilde ik eens kijken of Kyra mee naast de fiets kan. Ik ken haar vorige baasje niet maar het leken me wel sportieve mensen. En ja hoor ,met geroutineerde blik liep ze naast me op een snel drafje.dat kan ze dus.
Oh wat doe jij dat goed ! complimenteer ik ,en ik zie alleen 1 wenkbrauw omhoog gaan,ze hoorde het dus wel
Ik ben dat dus niet gewend: fietsen en dan af en toe je hond terug roepen:Kyra WACHT! Normaal gesproken zit ik achterstevoren op mn fiets of met achteruitgestoken arm
Maar vlak Co niet uit: hij doet het toch maar ;het is zo,n 3 kilometer en het gaat niet snel ,maar hij doet het. En hij heeft een trucje: Ik fiets door op een zandweg ,naast een weiland,daarna moet ik rechtsaf en dan zie ik Co op rechts: in volle galop gelijk een neushoorn DE BOCHT AFSNIJDEN
Kyra kent dat trucje nog niet ,zij rent braaf het hele traject. Wat een energie heeft zij zeg,en ze wil heel graag iets MET je doen.
De trimbaan vind ze ook fantastisch,dat hebben we gisteren gedaan,heel leuk.
Co vind dat dan weer niks ,maar die is blij dat zij er is, kan hij mooi wat anders doen, lekker gras vreten,rondsnuffelen of oorgnorken .
By the way: had ik al gezegd dat ik heel heel erg blij ben met mn 2 hondjes?