ons nieuwe leven op de utrechtse heuvelrug

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
AHofs
Snuffelneus
Snuffelneus

ons nieuwe leven op de utrechtse heuvelrug

Ongelezen bericht door AHofs »

Hallo allemaal,

Ben al een tijdje niet meer op het forum geweest. Begin dit jaar zijn Beer en ik verhuisd naar de Utrechtse heuvelrug omdat ik hier kon werken met paarden op een prachtige locatie waar we ook nog eens konden wonen! Een droom die uitkwam en na een maand op proef mijn jaarcontract gekregen :)
Het was voor Beer allemaal heel spannend en leuk, 'die grote viervoeters zijn toch om mee te spelen mam?' :D Gelukkig heeft hij snel ontdekt dat de paarden niet zijn om mee te spelen en dat ze ook best indrukwekkend kunnen zijn.

Als het vrouwtje aan het werk is kun je natuurlijk best even op onderzoek uitgaan wat hier allemaal te beleven is. Zo is Beer in het begin vaak op ontdekkingstocht gegaan en heb ik hem even wat minder meegenomen in het werk en zijn we lekker samen lange boswandelingen gaan maken, wat hier in deze omgeving geen probleem is :verliefd1:
Zo hebben we het rustig opgebouwd en nu kan ik Beer de hele dag op het erf laten en weet hij waar hij thuishoort, af en toe een bezoekje aan de buren moet kunnen toch :feest5: maar Beer is nooit lang weg en komt altijd weer thuis.

Het is hier een prachtige omgeving om te wandelen en we ontdekken steeds weer nieuwe plekjes. Zo hebben we kort geleden zelfs een hondenzwemplaats gevonden waar honden zonder gezeur lekker rond kunnen banjeren en met elkaar kunnen zwemmen. kortom een prachtige plek voor een labje :verliefd1:

Foto's volgen snel!
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: ons nieuwe leven op de utrechtse heuvelrug

Ongelezen bericht door Muiske »

Wauw. wat een geluk heb jij en beer. Klinkt als een prachtlokatie. Geniet er van!
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Dat klinkt allemaal goed! Lekker er van genieten samen met Beer.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Milou »

Wat een leven, die Beer. De vrijheid die hij heeft klinkt heerlijk. :klasse:
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997
Charella