Ben al een tijdje niet meer op het forum geweest. Begin dit jaar zijn Beer en ik verhuisd naar de Utrechtse heuvelrug omdat ik hier kon werken met paarden op een prachtige locatie waar we ook nog eens konden wonen! Een droom die uitkwam en na een maand op proef mijn jaarcontract gekregen
Het was voor Beer allemaal heel spannend en leuk, 'die grote viervoeters zijn toch om mee te spelen mam?'
Als het vrouwtje aan het werk is kun je natuurlijk best even op onderzoek uitgaan wat hier allemaal te beleven is. Zo is Beer in het begin vaak op ontdekkingstocht gegaan en heb ik hem even wat minder meegenomen in het werk en zijn we lekker samen lange boswandelingen gaan maken, wat hier in deze omgeving geen probleem is
Zo hebben we het rustig opgebouwd en nu kan ik Beer de hele dag op het erf laten en weet hij waar hij thuishoort, af en toe een bezoekje aan de buren moet kunnen toch
Het is hier een prachtige omgeving om te wandelen en we ontdekken steeds weer nieuwe plekjes. Zo hebben we kort geleden zelfs een hondenzwemplaats gevonden waar honden zonder gezeur lekker rond kunnen banjeren en met elkaar kunnen zwemmen. kortom een prachtige plek voor een labje
Foto's volgen snel!