Voetbal een Labrador en een Teckel

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Iris-+-Thomas
Snuffelneus
Snuffelneus

Voetbal een Labrador en een Teckel

Ongelezen bericht door Iris-+-Thomas »

Gisteren Luna voor het eerst meegenomen naar mijn (schoon)ouders voor een ouderwets gezellig potje voetbal. Toen wist ik helaas nog niet dat het zo'n zenuwslopende wedstrijd zou worden, ben voor m'n gevoel 15 jaar ouder geworden... dat terzijde, gaat immers over de hond :wink:
Anyway, Luna mee in de auto, bench mee in de auto, eten en drinken mee (uiteraard ook voor haar baasjes!) Eenmaal aangekomen buiten de deur kennismaken met de Teckel des huizes. Wat ging dat goed zeg! Alles heel gemoedelijk tussen die 2 :)!

Eenmaal binnen was het dolle pret, Luna van 3 maanden en Flip (de Teckel ja) van 1,5 jaar, hadden elkaar gevonden. Niks moest alles mag bij die 2. Eenmaal toen de wedstrijd begon leek het zelfs of beide honden dit begrepen.. Eenmaal in de rust kwamen de 2 draken weer tot leven en was het weer "neeeee" "foei" "klaar" enz enz. Toen weer verder met de wedstrijd maar ditmaal ging ook hier de drukte olijk verder :D :D .

Nu ligt onze kleine draak lekker bij te komen van een hele leuke maar vooral drukke dag :)

Al met al een zeer geslaagde dag en avond voor zowel mens als dier, die nog vaak herhaald mag en gaat worden! :orange4: :orange4:
:zwartpootje: Luna 31-03-2014
Fleures
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Re: Voetbal een Labrador en een Teckel

Ongelezen bericht door Fleures »

Hahaha leuk!! Mijn schoonouders hebben ook een teckel en die was ook ongeveer 1,5 jaar toen we Maika kregen. We gingen toen Maika 12 weken was een weekendje naar de Ardennen met z'n allen en dat was ook erg vermakelijk, al is die teckel niet zo speels. Eerder erg onderdanig en op zichzelf. Maar Maika kon haar lol niet op! Die moesten we echt meermaals apart zetten want die nam haar rust echt niet. Als we nu naar ze toen gaan dan sprint Maika door huis en haard om Lotje (de teckel) te vinden en dan in de tuin achtjes rennen achter elkaar aan, de wendbare kleine worst op pootjes en de lompe wildebras met energie voor 10. Enig gezicht die twee.
:bruinpootje: Maika 01-03-2013
Iris-+-Thomas
Snuffelneus
Snuffelneus

Haha! Herkenbaar dit dus ;) 8) Leuk!
Wij hebben Luna ook 2x in haar bench moeten zetten, ook omdat ze haar rust niet nam. Geniaal dat beest!
Fleures schreef: de wendbare kleine worst op pootjes en de lompe wildebras met energie voor 10. Enig gezicht die twee.
Haha, ook dit is zo herkenbaar :D
Fleures
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Fleures »

Leuk he om twee zo verschillende honden te zien spelen? Nu Maika is uitgegroeid merk je dat ze natuurlijk veel sneller is, maar ook al is de tuin heel groot, ze is lang niet zo wendbaar als die teckel! Dat had ze al snel door, en wanneer Lotje dan haar achtje ging maken bleef Maika in het midden wachten wetende dat ze weer op dezelfde plek terug zou komen. Alleen was Lotje daar niet op berekend hahaha. *zucht* ze zijn zo aandoenlijk die labjes!
:bruinpootje: Maika 01-03-2013
Iris-+-Thomas
Snuffelneus
Snuffelneus

Ja echt geniaal! Haha, wie zegt dat honden dom zijn, die snapt het zelf niet helemaal denk ik. Welke hond gaat nu gewoon zitten wachten tot die ander terugkomt :-)?
Ja wij zijn ook helemaal verzot op onze draak :twisted:
Nu flink aan de bak met "zit" "blijf" "af" etc etc. :orange4:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Leuk zeg! :D
Iris-+-Thomas
Snuffelneus
Snuffelneus

Charella schreef: Leuk zeg! :D

:D
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Milou »

Wat heerlijk dat ze een goed vriendje heeft gevonden. :D
Iris-+-Thomas schreef: Ja echt geniaal! Haha, wie zegt dat honden dom zijn, die snapt het zelf niet helemaal denk ik.
Over niet domme honden gesproken. Hihi. :D
Youp was in de vakantie bij mijn tante. Hij wilde niet over een bruggetje en mijn tante heeft hem er met beloningen overheen gelokt. Dus een dag later moest meneer weer over het bruggetje met het gevolg dat hij voor het bruggetje ging zitten, wachtend op zijn beloning. :lol:
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997
Iris-+-Thomas
Snuffelneus
Snuffelneus

Haha. Das ook helemaal herkenbaar.
Plaats reactie