Kijk dan is je dag toch goed?
Mihihihi
-
Captain Jack
- Kleine hondenneus

Mihihihi
De tandenwissel zit ff in een rustpauze, dus mijn lieve luisterende pup is weer terug
. Ik ga net mijn rondje doen en ik passeer daar 2 honden die erm veel te veel te veel te waaks zijn en achter zo'n bekaertdraad in de voortuin zitten. Ik misbruik die dan ook schaamteloos om met Captain aandachtsoefeningen te doen en impulscontrole. Dus ik sta een paar minuten bij de eerste, een border coli (de eigenares begint naar haar hond te foeteren vanuit het huis, dus dat is mijn moment om te vertrekken voor ik ook op mijn kop krijg
). 200 meter verder zit een dog argentino die uit z'n dak begint te gaan, dus ik sta daar nog wat te trainen en heel die tijd houdt een man mij in de gaten. Wanneer ik ook bij die Dog vertrek , omdat z'n baasjes beginnen foeteren, komt die man naar mij. "Mevrouw, het is heel heel goed wat u doet, je moet ze jong opvoeden en dan doen ze niet zo idioot als die 2 honden hier. Dat is hier een godganse dag een geblaf en ik begon al te denken dat niemand nog moeite doet om z'n honden op te voeden en dan zag ik jou bezig, bedankt mevrouw, u doet het erg goed! "
Groetjes, An en Captain Jack

-
Lady-J
- Snuffelneus

Re: Mihihihi
Dat is fijn te horen! Hihi juist nu is belangrijk wat je nu niet aanleert of afleert heb je straks uhhhh juist
zulke hondjes! En er lopen er veel van hoor haha
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

tja ik wil niet flauw doen,maar Co en Kyra blaffen ook als er iemand met een hond langs komt. En dat mag vind ik, ze mogen hun/ons terrein bewaken.
Ik zou dat dus ook niet heel erg leuk vinden als men dan stil gaat staan ,net voor ons hek met een hond.
Ik zou dat dus ook niet heel erg leuk vinden als men dan stil gaat staan ,net voor ons hek met een hond.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
roef
- Speurneus

Hidde waakt ook en ik zou er eerlijk gezegt ook niet blij mee zijn.maar ik zou Hidde niet uitfoeteren.....
er loopt hier een mevroi met swiffer(maltezer leeuwtje) en die bleef! ook steeds bij de tuin staan.
swiffer uit zijn plaat iedere keer
en Hidde die swiffer als ultieme barf hap ging zien.
tja en toen kwam ik haar met Roef en Hidde een keer voor het huis tegen......swiffer ging uit zijn plaat(bijten!!
) tot mijn heren er genoeg van hadden en al grauwend het etter tegen de grond werkten.(zonder gaatjes alleen gedeukt egootje)
swiffer durft tot de dag van vandaag niet meer langs ons huis
Hidde geeft sinds een week maar 1 a 2 blaffen en ik knip met mijn vingers en hij komt bij me staan
dat is beter dan een paar weken terug,gelukkig leert Hidde snel.
er loopt hier een mevroi met swiffer(maltezer leeuwtje) en die bleef! ook steeds bij de tuin staan.
swiffer uit zijn plaat iedere keer
tja en toen kwam ik haar met Roef en Hidde een keer voor het huis tegen......swiffer ging uit zijn plaat(bijten!!
swiffer durft tot de dag van vandaag niet meer langs ons huis
Hidde geeft sinds een week maar 1 a 2 blaffen en ik knip met mijn vingers en hij komt bij me staan
dat is beter dan een paar weken terug,gelukkig leert Hidde snel.
-
Captain Jack
- Kleine hondenneus

Ik denk dat jullie onderschatten wat ik bedoel
. Die dog argentino bv. zit op de oprit van het huis aan de poort en blaft zo'n 10 uur per dag. Gaan ze nooit mee wandelen, doet niks. Blaft gewoon :p. Na ff gaat er is een raam open en wat gefoeter en dan gaat het raam weer dicht en blaft hij verder, niet echt gezellig midden in een woonwijk
. Zo zitten er hier 10tallen in het dorp. Volgens mij hebben die niet eens een leiband :s. Dus ja dan gebruik ik die schaamteloos, dan komt er toch nog iets nuttigs van dat geblaf een godganse dag
Ik stop daar ook niet vlak voor he. Ik sta bij bv. die dog argentino op een 100 meter van hem en die houdt gewoon niet op. Dat is niet meer waaks he, dat is neurotisch 
Groetjes, An en Captain Jack

-
Iris-+-Thomas
- Snuffelneus

Whaha. Lekker voorbeeld voor die eigenaarCaptain Jack schreef: "Mevrouw, het is heel heel goed wat u doet, je moet ze jong opvoeden en dan doen ze niet zo idioot als die 2 honden hier.
Maakt inderdaad je dag weer goed