Nutro Choice ...
-
Annie
- Snuffelneus

Nutro Choice ...
Zijn er hier baasjes die hun Lab Nutro Choice geven?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik kan nergens vinden wat voor soort brok het is. Geperst?
Bestaat er een overzicht van hondenmerken i.c.m. geperst, geextrudeerd en geexpandeerd?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik kan nergens vinden wat voor soort brok het is. Geperst?
Bestaat er een overzicht van hondenmerken i.c.m. geperst, geextrudeerd en geexpandeerd?
Groetjes Annie, Jester en Timber

Jester De Koperen Hond (Jester) 01-04-2003 - † 03-02-2014
Dazzling Diamond's Jolly Joker (Timber) 03-10-2005

-
esmoezie
- Speurneus

Re: Nutro Choice ...
Ik heb het Keo anderhalf jaar gevoerd. Maar omdat hij nogal overgevoelig is krijgt hij sindsdien ultra-allergeen voer waar hij het beter op doet.
Als ik het goed heb bevat nutro choice rijst ipv granen. Keo kreeg er wat zachtere ontlasting van, wat lichter van kleur. Maar verder geen klachten.
Hij had alleen allerlei terugkerende klachten en die zijn duidelijk verminderd sinds het ultraallergene voer, maar goed... onze hond is een slecht voorbeeld dus met zijn allergieën.
Als ik het goed heb bevat nutro choice rijst ipv granen. Keo kreeg er wat zachtere ontlasting van, wat lichter van kleur. Maar verder geen klachten.
Hij had alleen allerlei terugkerende klachten en die zijn duidelijk verminderd sinds het ultraallergene voer, maar goed... onze hond is een slecht voorbeeld dus met zijn allergieën.
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Gittje
- Kleine hondenneus

Ik heb geprobeerd om Nutro Choice Lamb & Rice te geven, mede doordat Nutro als een goed merk aangeschreven staat.
Igor at het graag, ontlasting was OK maar hij had er verschrikkelijk veel jeuk en haaruitval van en dit al vanaf dag 3. Na dag 4 ben ik er volledig mee gestopt en ben ik terug overgestapt naar z'n vroeger voer. Vermoedelijk zal Igor allergisch geweest zijn aan één of ander bestanddeel die in het voer verwerkt zit.
Na wat gegoogle op het internet, kwam ik dit nog tegen mbt Nutro http://www.woodhavenlabs.com/nutro.html
Igor at het graag, ontlasting was OK maar hij had er verschrikkelijk veel jeuk en haaruitval van en dit al vanaf dag 3. Na dag 4 ben ik er volledig mee gestopt en ben ik terug overgestapt naar z'n vroeger voer. Vermoedelijk zal Igor allergisch geweest zijn aan één of ander bestanddeel die in het voer verwerkt zit.
Na wat gegoogle op het internet, kwam ik dit nog tegen mbt Nutro http://www.woodhavenlabs.com/nutro.html
-
Annie
- Snuffelneus

Bedankt voor de informatie Gittje.
Ik kan niet zeggen dat Timber het slecht doet op de Nutro, maar geef denk ik toch de voorkeur aan Hills.
Ik kan niet zeggen dat Timber het slecht doet op de Nutro, maar geef denk ik toch de voorkeur aan Hills.

-
aht
- Kleine hondenneus

Ook lange tijd Nutro gegeven en nu overgestapt naar versvoer.
-
Gittje
- Kleine hondenneus

Hier gedeeltelijk vers: 's morgens KVV met gestoomde groentjes & wat extra rauw vlees en 's avonds brok met wat extra zalmolie.
-
Lady-J
- Snuffelneus

http://brokkenvergelijken.wordpress.com/
Ken het merk niet.
Zelf ben ik geen voorstander van hills eukanuba rc ect. Zitten helaas zoveel gifstoffen in.
Maar ergens zeg ik ook als een hond het keurig doet dan dat maar
Ken het merk niet.
Zelf ben ik geen voorstander van hills eukanuba rc ect. Zitten helaas zoveel gifstoffen in.
Maar ergens zeg ik ook als een hond het keurig doet dan dat maar
-
Annie
- Snuffelneus

Snuffelneus, bedankt voor de link. Jammer alleen dat veel merken niet meedoen.