Beginnen met vers vlees

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Coll0209
Snuffelneus
Snuffelneus

Beginnen met vers vlees

Ongelezen bericht door Coll0209 »

Hallo allemaal,

Onze Sherlock is 8 maandjes en ik merk dat hij z'n brokjes niet meer zo boeiend vind. Na hier en daar wat gelezen te hebben over vers vlees, hebben wij het besluit genomen om over te stappen.

Veel leveranciers websites gezien en mij sprak Lotgering wel aan. (Iemand ervaring mee?)

Maar hoe te beginnen en wat moet ik bestellen? Ik heb gelezen dat ze alle diersoorten moeten hebben om aan hun goede voeding te komen?

Graag jullie tips reacties!

Groetjes Collin
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: Beginnen met vers vlees

Ongelezen bericht door Milou »

Wat leuk dat je over wil stappen. Het smaakt Youp super goed, maar ja, wat smaakt hem niet?!? :-?
Ik heb geen ervaring met Lotering, maar ik kan je wel vertellen dat je bij de keuze die je maakt rekening KAN houden met glutenvrij voer, voer wat ongeveer bestaat uit de percentages 20% bot, 20% orgaan en 60% spiervlees. En inderdaad dat je verschillende diersoorten af kan wisselen, volgens mij houden de meeste mensen 6 diersoorten aan?
In ieder geval succes. Thuis is niet iedereen even blij met de stank van de KVV. :bleh:
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997
Jules
Snuffelneus
Snuffelneus

Re: Beginnen met vers vlees

Ongelezen bericht door Jules »

http://www.voerwijzer.com/beginnersinfo ... menstellen

Ik probeer verschillende merken voor minimaal een week dat heeft me informatie opgeleverd welke KVV het best bevalt. Kan me wel voorstellen dat het voor iedere hond net weer even anders kan zijn.
Carnibest, farmfood, Haaksbarf en Bandit doen ze het prima op. Ik heb zelf slechte ervaringen met Barfmenu. Lotgering heb ik nooit geprobeerd.
Plaats reactie