Vanmorgen hebben we bij de sluftervallei gewandeld,maar er stond zoveel water ,we hebben het niet gered tot aan zee,anders had ik mijn fijne wandellaarzen gedag kunnen zeggen en fjiereljeppen kunnen we ook niet
Maar vanmiddag ruimschoots goedgemaakt ;man heeft ons afgezet bij de vuurtoren en van daaruit zijn we langs het strand teruggelopen naar ons huisje op Landal Sluftervallei
Ze hebben samen heerlijk gerend,zo ken ik mijn Co weer ,de smile is terug op zijn ouwe snoet!Ik geniet als ik ze zo samen zie.
We kwamen wel 2 vrouwen tegen met 2 duitse herders ,teven en die hebben Kyra echt op lopen drijven.Ik zag het aan haar gezicht dat ze het niet leuk meer vond dus ik greep in:aah laat ze toch even lekker spelen zei de ene vrouw.
Ik zei; nou dit is geen spelen meer hoor,de angst straalt ervan af we gaan verder.Dag hoor!
Loop ik door hoor ik ze zeggen:tja die vrouw kent de hondentaal niet: hahaha nou dat zal dan wel!
Ze hebben net een lekkere bak smuldier,kippekluifje en een rauw eitje op,en ik heb vanmorgen bij Welkoop Barfmenu gekocht dus kwa eten is het ook voormekaar dacht ik zo.
We moesten toch naar Den Burg want Wil was haar fohn vergeten en ook dagcreme
De groeten vanuit Texel allemaal!